Milenium Piotr Młynarczyk
Zawód:
artykuły i sprzęt gospodarstwa domowego - naprawa
Adres:
Dolnośląskie, 54-220 Wrocław Brynicka 9
Telefon:
71 356 79 28
Adres e-mail:
neftar(małpa)o2.pl
Strona internetowa:
http://milenium-agd.pl
NIP:
894-108-10-93
Opis działalności:
Już od 12 lat firma AGD Milenium prężnie rozwija się pod nadzorem Piotra Młynarczyka a zajmuje się generalnymi usługami reperacji i dystrybucji sprzętów AGD każdego gatunku.
Słowa kluczowe:
serwis, naprawa, montaż, sprzedaż, AGD, Wrocław, Wroclaw, pralek, pralki, lodówek, lodówki, zmywarek, kuchenek
Ocena:
14% pozytywna
1x
6x
Jakość usług:
16% wysoka
1x
5x
Terminowość:
16% bez zastrzeżeń
1x
5x
Ceny usług:
0% niskie
1x
4x
Ilość opinii w serwisie:
7
Ilość odsłon profilu firmy:
3098
Data utworzenia profilu:
26.05.2016 23:18:43
Data ostatniej aktualizacji:
26.05.2016 23:18:43
Opinie o Milenium Piotr Młynarczyk
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Tragedia brak kompetencji i kwalifikacji nieterminowość i granie w h..a. od 3 miesięcy nie może naprawić sprzetu
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Opinia dodana przez:
dnia:
23.09.2020 18:09:45
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Ten serwis to porażka, oddałem do naprawy płytę indukcyjną uszkodzenie poprzez przepięcie . Naprawa miała trwać do tygodnia a trwała 3 tygodnie O cenach się nie wypowiem bo to masakra. Najgorsze jest to że serwis oszukał mnie na uszkodzone części. Sprawa poszła do ubezpieczalni bo miałem ubezpieczenie na taką okoliczność i wyszło na jaw że to nie są części od mojej płyty tylko nie wiadomo co. Reasumując kasy z ubezpieczalni nie dostane po serwis nie chce oddać mi moich części a za naprawę zapłaciłem krocie choć podejrzewam że była to błachostka. Sprawa trafiła do prawnika. A serwis nie odpowiada. Odradzam !!!!!!!!!!!!!!!
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
11.08.2020 21:21:58
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Od maja 2019 roku proszę o naprawę płyty indukcyjnej firmy Whirlpool, dziś mamy 14 sierpień 2019 r. Nie będę się o nich wypowiadał, bo nawet na to nie zasługują, wypadałoby używać wyłącznie łaciny podwórkowej
Ale winę uważam że ponosi firma whirlpool która podpisała z dziadami umowę. Do tej firmy również kilkakrotnie telefonowałem, wysyłałem e-maile - nie odpowiadają, również nierzetelni - nie polecam.
Opinia dodana przez:
dnia:
14.08.2019 10:54:20
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
W ramach naprawy gwarancyjnej zgłosiłem uszkodzenie płyty indukcyjnej, serwis, narzucony przez producenta przyjmuje zlecenie i nie wywiązuje się z naprawy. Brak kompetencji i fachowości technika, kilkakrotnie robił zwarcie w instalacji elektrycznej domu potrzebował dwóch wizyt aby stwierdzić uszkodzenie sprzętu. Serwis niby zamawia części, później przekazuje informację producentowi, że niby odstąpiłem od naprawy w ramach gwarancji i tak sprawa ciągnęła się ponad 2 miesiące, oczywiście serwis nie naprawił płyty. Dochodzę teraz swoich praw z rękojmi od sprzedawcy, jednak z nieznanych przyczyn i tu serwis robi wszystko aby naprawa ciągnęła się w nieskończoność. Ponowne stwierdzenie uszkodzenia sprzętu, gdzie o uszkodzeniu był już wpis tegoż serwisu w karcie gwarancyjnej trwał ponad dwa tygodnie. kolejne trzy tygodnie trwa sprowadzanie części gdzie serwis zapewnił sprzedawcę i potrwa to min 5 do 7 dni, więc śmiało stwierdzić można że oszuści na całego. Oczywiście nadal usterka nie usunięta i od prawie 4 miesięcy pozostaję bez możliwości gotowania. Mylę że tym serwisem powinien zainteresować się UOKiK.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
naprawa gwarancyjna
Opinia dodana przez:
Mariusz
dnia:
20.12.2018 12:27:11
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Fachowiec obejrzał pralkę i stwierdził że zepsuta jest pompa i łożysko, zainkasował wysoką kwotę za dojazd i stwierdził że pralki nie opłaca się naprawiać oraz zaproponował kupno nowej w jego firmie. Po sprowadzeniu fachowca z zupełnie innej firmy pralka została naprawiona uszkodzony był tylko amortyzator. Pralka pierze do dziś pompa i łożysko nie zostały wymienione bo były dobre i działają bez zarzutu , cała naprawa w drugiej firmie kosztowała tyle co przyjazd Pana z serwisu Millenium i wydanie opinii która okazała się błędna.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
05.01.2018 12:24:41
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Super kontakt szybka reakcja serwisu na moje zgłoszenie, koszty naprawy w porównaniu do innych serwisów nie były tak wielki fachowe podejście do klienta.
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
dnia:
03.11.2017 02:17:58
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
To się nie powinno nazywać serwis tylko jak kłamać klienta. Od roku nie usunięta usterka, a jak gwarancja wyszła to stwierdzili, że to nie ich problem i to gwarancji nie obejmuje. ODRADZAM!!!!
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
reklamacja
Opinia dodana przez:
xyz
dnia:
21.10.2016 13:51:45