Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Biuro Usług Geodezyjnych Lidia Woszczyk

Zawód: geodezja i kartografia - usługi Geodeta 
Adres: Śląskie, 42-300 Myszków Sucharskiego 56/4
Telefon:
Adres e-mail: geodetalidia(małpa)interia.pl
Strona internetowa:
Opis działalności: usługi geodezyjne Słowa kluczowe: geodeta, geodezja, usługi

Ocena: 66% pozytywna 4x 2x

Jakość usług: 80% wysoka 4x 1x 1x
Terminowość: 60% bez zastrzeżeń 3x 2x
Ceny usług: 100% niskie 3x 1x
Ilość opinii w serwisie: 6
Ilość odsłon profilu firmy: 1819
Data utworzenia profilu: 05.02.2015 18:55:23
Data ostatniej aktualizacji: 05.02.2015 18:55:23 

Opinie o Biuro Usług Geodezyjnych Lidia Woszczyk

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Polecam tego fachowca, robota zrobiona szybko i sprawnie.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Opinia dodana przez: Wiesław dnia: 06.01.2023 22:24:28 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Świetna współpraca! Pani Geodetka jest profesjonaliską, bardzo mądrze nam doradziła i pomogła a do tego - przesympatyczna kobieta. polecam 100%
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: dnia: 08.01.2018 22:26:24 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Miałem przyjemność poznać Panią Lidie Woszczyk. Bardzo uprzejma i rzeczowa osoba. Rozwiązała bardzo trudny temat związany z granicami naszej działki. Oprócz tego wykonała dla nas mapę do celów projektowych i wytyczyła nam budynek, wszystko odbyło się sprawnie i szybko. Szczerze polecam tego geodetę. Ceny przystępne
Jakość usług: Wysoka
Opinia dodana przez: dnia: 14.10.2017 19:35:10 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Mapa sprawnie wykonana, ceny przystępne
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: P dnia: 23.03.2016 08:22:58 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Swojego czasu skorzystalem z tej firmy. Wlascicielka sympatyczna. Prywatnie ja lubie. Ale co z tego. Terminy to dla niej sprawa bardzo umowna :) No i jedna podstawowa wada - cos obiecuje a pozniej o tym zapomina :) Co do samej pracy nie mam zastrzezen.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Tomasz dnia: 11.02.2015 12:55:38 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Miałem nieprzyjemność korzystać z usług tej pani. Przedstawię fakty bez własnej oceny. Ocena przypadnie czytającemu. Szukałem geodety i po kolei dzwoniłem i rozmawiałem z kilkunastoma z okolicy. Wybrałem panią L.W. gdyż, wydawała się najsympatyczniejsza, rzeczowa i dość szczegółowo wszystko mi wyjaśniła, co mnie interesowało. Zaproponowana cena za usługę, jedna z niższych. Gdy się zdecydowałem na współpracę, wysłałem warunki umowy na maila z prośbą o ewentualne uwagi i odesłanie mailem umowy z naniesionymi zmianami do mojej akceptacji. W związku z brakiem odpowiedzi zadzwoniłem do pani L.W i podczas tej rozmowy pani L.W. poinformowała mnie, iż nie ma większych zastrzeżeń, ale wprowadziła drobne poprawki. Nie dopytywałem o te drobne poprawki, gdyż nie jestem małostkowy. Umówiliśmy się na podpisanie umowy. Pani L.W. spóźniła się ok 40 minut, pomimo iż miała do miejsca spotkania 5km, ja 50 km. Przy podpisaniu umowy okazało się, iż drobne poprawki to wykasowanie wszystkich punktów odnośnie odpowiedzialności za opóźnienia, nie wywiązanie się umowy, błędy za usługę, gwarancję itp. Z racji, iż zależało mi na czasie a nie chciałem od początku szukać nowego geodety podpisałem umowę. Zapytałem, ile potrzebuje czasu na sfinalizowanie usługi. Odpowiedziała, iż sprawa wydaje się prosta, nie przewiduje komplikacji, więc 2 – 3 tygodnie, ale na wszelki wypadek prosi o 2 miesiące. Przystałem na to, z tą uwagą, iż będzie mnie informować telefonicznie lub mailowo o postępach podczas realizacji usługi oraz aby zmieściła się w czasie. Dałem zadatek. Tak więc, czekam tydzień, dwa, trzy , cztery i nic, zero kontaktu. Po miesiącu braku kontaktu dzwonię i pytam się o postępy. Pani L.W. informuję że właśnie miała dzwonić i że na dniach jedzie pomierzyć działkę. Czekam piaty tydzień, szósty i pod koniec siódmego mocno zirytowany, dzwonię i pani L.W. która informuje mnie, iż dzwoniła a ja nie odbierałem ( kłamstwo – przecież jest coś takiego jak lista nieodebranych telefonów, a pani L.W na niej nie było ) i właśnie miała dzwonić oraz, iż dzień na podpisanie protokołu okazania wyznaczyła na ostatni dzień umowy. Po podpisaniu protokołu i wbiciu punktów granicznych, żąda od mnie zapłaty za wykonaną usługę. Informuję ją, iż zgodnie z podpisaną umową zapłata należy się po zatwierdzeniu operatu przez powiatowego inspektora. Na to usłyszałem, iż pewnie chcą ją oszukać, że nie ma już uczciwych ludzi, jestem podstępny bo sporządziłem długą i podstępną umowę ( raptem 5 paragrafów, 1,5 stron formatu A4, czcionka 14 ) wykopie słupki graniczne itp. Jednym słowem awantura. Oczywiście, to, iż nie wywiązała się z żadnych z poczynionych założeń oraz terminu umowy to nie miało znaczenia. Dla pani L.W. wbrew temu co było w umowie, terminem końcowym usługi było podpisanie protokołu. Operat został złożony 7 dni po terminie umowy, czyli w 9 tygodniu. Skontrolowany został po 3 tygodniach przez powiatowego inspektora i po usunięciu błędów z dokumentacji, po 4 tygodniach został zaakceptowany. Całość trwała prawie 5 miesięcy zamiast 2 wg umowy. Teraz coś od siebie. Z takim stosunkiem do klienta jeszcze nigdy się nie spotkałem. I nie chodzi mi tu o terminy realizacji, gdyż wszędzie zdarzają się opóźnienia, ale przez 2 miesiące pani L.W. do mnie nie zadzwoniła ani razu, i to ja musiałem dzwonić i pytać się jak sprawy stoją. Ja tego nie rozumiem. Przecież sprzedając jakąś usługę nie chodzi tylko o zrobienie roboty, ale też o to, iż aby klient czuł, że ktoś się jego sprawą interesuje i że coś się w jego sprawie dzieje. Tym bardziej, że płaci się i to niemało. Reasumując. Nie polecam, gdyż stosunkowo prosta sprawa a tyle nerwów. Pni L.W. duzo ładnie gada a mało robi.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: dnia: 05.02.2015 18:58:12 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją