Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

La Beaute Clinique Wrocław

Zawód: kosmetyka - usługi Kosmetyczka 
Adres: Dolnośląskie, Wrocław Św. Mikołaja
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
Opis działalności: Słowa kluczowe:

Ocena: 4% pozytywna 3x 3x 60x

Jakość usług: 8% wysoka 3x 7x 34x
Terminowość: 22% bez zastrzeżeń 10x 2x 35x
Ceny usług: 0% niskie 13x 25x
Ilość opinii w serwisie: 66
Ilość odsłon profilu firmy: 9528
Data utworzenia profilu: 2012-06-24 23:45:14
Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-24 23:45:14 

Opinie o La Beaute Clinique Wrocław

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: La Beaute Clinique Wrocław - oszukał mnie i inne klientki .Nagle znikił z naszymi pieniędzmi.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2014-04-07 14:54:10 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wniosek jeden, nic nie ma za darmo tak tanie uslugi to jest podejrzane, trzeba poczytać ile zabiegi kosztują w innych renomowanych salonach, a cenę można też negocjować, salon, który decyduje się na tzw, zakupy grupowe to upadający salon! Drogie Panie takie zabiegi kosztują bo trzeba pracowników godzinie wynagrodzić, zapłacić za czynsz nierzadko bardzo duży, kosmetyki itd. Zwróćcie uwagę też na to ile lat salon działa na rynku i jaki marketing salonowy prowadzi... I nie można po kilku zabiegach fotodepilacji pozbyć się owłosienia to niemożliwe, proszę by wszystkie Panie poczytały wcześniej o tym, teraz takich salonów pełno powstało... Tylko laserowe depilacja daje gwarancję udanych zabiegów, ale to kosztuje...., i trzeba wiele razy korzystać z zabiegów, zabiegi wykonywane przez zakupy grupowe to niestety gorsza jakość...sama prowadzę salon i widzę jak oszukuje się klientów i to jest smutne... A te firmy, które proponują salonom współpracę to działają nieetyczne podam przykład: raz przyszedł pan do mnie i zaproponował mi współpracę, odmówiłam bo to byłoby poniżej kosztów na to ten pan" nie wie pani jak to się robi ? Najtańsza maska na twarz i niech idzie ..." wyprosiłam tego pana natychmiast a telefonów od takich firm nie odbieram... Pozdrawiam i życzę wszystkim Paniom wygrana sprawy:)
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: X
Opinia dodana przez: Studio dnia: 2014-02-07 15:45:00 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Panie! Ja również zostałam oszukana przez LBC we Wrocławiu. Proszę o informacje odnośnie pozwu na adres mailowy: annaa.michalak@gmail.com
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: anna michalak dnia: 2014-01-08 08:53:19 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: witam i ja zostałam oszukana...350 zł w błoto...otrzymałam jedynie sms, ze zabieg przełożony został na inny termin i mam czekać na informacje. Do tej pory zero odzewu a o dodzwonieniu się do nich również nie ma mowy.Minęło już pół roku. Chętnie się dołączę. katarzynakowalczyk891@wp.pl
Opinia dodana przez: kasia dnia: 2013-12-14 10:44:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: zostałam "zrobiona w bambuko", udało mi się odzyskać 2tys zł, jeszcze ponad 500zł .....ile nerwów szarpaniny,jakis koszmar, znalazłam Panią Edytę Pawełek na facebooku, napisałam do wszystkich jej znajomych, ze to o/s/z/u/s/t/k/a, naciągała mnie na zabiegi , a po kilku dniach sie wszyscy ulotnili. Gdzie odzyskać pieniądze za niewykorzystane zabiegi??????????????
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Aa dnia: 2013-12-09 12:59:32 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Również zostałam oszukana i chętnie przyłączę się do pozwu. Proszę o jakieś informacje na maila: magda041981@poczta.fm
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Magda dnia: 2013-12-04 10:40:31 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: naciągneli mnie na ponad 350 zł .Tez chętnie bym odzyskała swoja naleznosc
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Ewela dnia: 2013-12-03 12:21:11 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Również zostałam oszukana i chętnie przyłączę się do pozwu. Proszę o jakieś informacje moncia_1@buziaczek.pl
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: monika dnia: 2013-11-20 13:45:54 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Chetnie dolacze sie do zbiorowego pozwu prosze o informacje na maila kasia.qwert@wp.pl
Jakość usług: Niska
Obsługa reklamacji: to samo chetnie dolacze sie do zbiorowego pozwu
Opinia dodana przez: dnia: 2013-11-06 17:58:52 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, jeśli sprawa odzyskania wpłaconych zaliczek na zabiegi w LBC Wrocław jest nadal aktualna chętnie się dołączę do jakiegos zbiorowego pozwu, bo też zostałam oszukana. Mój e-mail: profit.plan.ijasiura@wp.pl.
Opinia dodana przez: Ilona dnia: 2013-11-03 15:18:18 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wykupiłam pakiet wyszczuplający 10 zabiegów na grouponie.Zdązyłam wykorzystać jedynie 7 z nich.Czuję się oszukana i okradziona.Gdyby ktoś posiadał informacje jak można odzyskać pieniądze proszę o kontakt lethis@interia.pl
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: Monika dnia: 2013-10-09 10:17:28 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: To samo co koleżanka poniżej tylko wykupiłam 5 zabiegów i zrobiłam tylko jeden, nie wiem gdzie i jak ich szukać. Groupon się wymówił że dla nich usługa została zrealizowana, ale nie zostawie jeszcze tak tego. Również jestem zainteresowana działaniami przeciwko klinice ale mnie się wydaje że to Groupon powinnien zwrócić koszty bo przecież z nimi zawarta została umowa kupna/sprzedaży usługi. Jakby ktoś miał jakieś doświadczenia z gruponem w tej konretnej sprawie poproszę o maila i_k77@interia.pl Proponuje zalogować się na wizażu, kilka minut, jest tam grupa dyskusyjna, im więcej tym lepiej, może coś wspólnie wymyślimy.
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: Izabela dnia: 2013-09-30 11:56:27 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Uzasadnienie: Wykupiłam na gruponie 2 zabiegi skłądające się z: kawitacji, mezoterapi i maseczki byłam na jednym zabiegu, a drugi niestety przepadł, gdyż odwołano go niby strop się zawalił. Uwaga na tę firmę z tego co wiem działa również w innych miastach!!!!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: oszukana dnia: 2013-09-27 00:10:52 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie wolno im popuscic takich jak my jest jeszcze cale nostwo! wykupiłam pakiet za 750 zl platne gotowka infuzji tlenowej i wykonalam 1 zabieg! Mam kontakt z pracownica LaBC i z tego co wiem to wlascielka firmy zawinela sie dosłownie z dnia na dzień. Pracownicy przychodzacy w poniedzialek do pracy zastali puste sciany i sterte wypowiedzen. Masakra jakas! Okradac ludzi w bialy dzien i znikac bez sladu!
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Małgorzata dnia: 2013-09-26 11:45:21 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja również należę do grona osób oszukanych prze La Beaute Clinique Wrocław. Po wykpieniu promocyjnego pakietu 12 zabiegów depilacji wykorzystałam tylko 7 ostatni był w maju. Przerwa miała nastąpić na czas letni i od września miała nastąpić dalsza kontynuacja zabiegów ale niestety nie mogę się nigdzie dodzwonić nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2013-09-24 19:47:02 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Oszukańcza Firma !! Wyłudziła pieniądze od wielu Klientek proponując im pakiet 12 zabiegów w korzystnej cenie. Po sfinalizowaniu transakcji i 6 zabiegach całkowity brak kontaktu... Firma znika z rynku... Przepada razem z pieniędzmi Klientów, którzy zaufali i jak widać dali nabić się w butelkę. Pozostaje olbrzymie niezadowolenie i próba odzyskania pieniędzy na drodze sądowej.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Niewywiazanie się z umowy
Opinia dodana przez: Jadzia dnia: 2013-09-24 18:37:23 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam. Jak większość Pań też zostałam okradziona przez Salon. Zabiegi były wykupione przez Groupon. Z 6 wykorzystałam 3.Oczywiście otrzymałam informację o awarii sprzętu, więc czekałam cierpliwie...4 miesiące. Po przedstawieniu sytuacji w dziale obsługi klienta Groupon odmówiono mi pomocy. Tłumaczeniem był fakt, że przepadł termin zabiegu i nie są w stanie nic zrobić. Uważam, że to nieuczciwe z ich strony, tym bardziej,że to nie jest pojedynczy przypadek - jest nas więcej.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: FATALNA
Opinia dodana przez: A dnia: 2013-09-24 17:25:35 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Również należę do grona osób oszukanych prze La Beaute Clinique Wrocław. Nie mogę się nigdzie dodzwonić nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc. Gorąco proszę o jakiekolwiek informacje, również zgłaszam się do pozwu zbiorowego.Mój e-mail: juzia.k@op.pl proszę o informację.
Opinia dodana przez: j.m. dnia: 2013-09-24 17:21:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: witam wszystkich. ja równiez zostałam okradziona przez LBC z Wrocławia. zapłaciłam gotówką 750,00 zł za zabiegi. i nie skorzystałam z żadnego. Dostałam smsa, że gabinet został zalany i będzie remont.Napisali, ze jak tylko odnowią salon, to będą kontaktowac się z klientkami i umawiac na zabiegi.Nikt długo się nie odzywal, wiec postanowilam zadzwonic do gabinetu ale nikt nie odbieral. pojechalam tam ale nikt mi nie otworzyl.Do ostatniej chwili myślalam, ze sie odezwa,niestety mylilam sie.Jestem chetna przylaczyc sie do pozwu grupowego.Mój mail:magda041981@poczta.fm
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Wrocław dnia: 2013-09-21 15:13:19 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witajcie, ja wykupiłam groupona na 6 depilacji laserowych (wykorzystałam tylko 4). Wykupiłam też serię zabiegów upiększających na twarz - 5 spotkań po 4 zabiegi (peeling kawitacyjny, maska algowa, oczyszczanie manualne i do wyboru: mezoterapia bezigłowa lub mikrodermabrazja). Miały być to przygotowania do mojego ślubu i wesela (6 lipca). Niestety z pięciu wykorzystałam tylko jeden bo nastąpiła awaria. Pisałam, dzwoniłam... zero odpowiedzi. Do ostatniej chwili miałam nadzieję, że zachowają się fair (zrobili bardzo dobre wrażenie). Niestety się przeliczyłam. W razie sprawy dołączam maila: joannaazapolska@op.pl . Pozdrawiam, Asia
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Asia dnia: 2013-09-18 18:49:23 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zostałyśmy wraz z mamą w perfidny sposób oszukane.Wykupiłam roczny karnet na depilację laserową 4 partii ciała (wykorzystując 5), dokupiłam kolejne zabiegi depilacji laserowej,zabiegi na twarz. Jestem w 100% chętna przyłączyć się do pozwu grupowego i znam parę innych osób, które też by się przyłączyły bo zostały oszukane.
Opinia dodana przez: Magda dnia: 2013-09-17 10:31:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Ja tez czuje sie oszukana przez nich mam wykupione zabiegi i zero kontaktu.W razie pozwu zbiorowego przylaczam sie tel do mnie 602 775477 Pozdrawiam Aga
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Aga dnia: 2013-09-16 12:42:50 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam,ja również zostałam oszukana przez w.w. salon. Wykupiłam 12 zabiegów(do wykorzystania przez rok)a zrealizowałam 8. Dodatkowo w dniu ich urodzin wykupiłam 2x zabieg wybielania zębów których również nie wykorzystałam. Długo liczyłam na to, ze klinika ponownie zacznie działać jednak już straciłam nadzieje. Proszę o kontakt jeżeli jest jakaś szansa na odzyskanie naszych pieniędzy: galczynska@vp.pl
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: aga dnia: 2013-09-16 10:39:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Do Lbc trafiłam z gruponu i zabieg wykonano. Dokupilam następne ale niestety tych zabiegów nie wykonano.Dostałam tylko sms-a że termin ulegnie przesunięciu.Od tamtego czasu nie ma żadnego kontaktu z firmą.Wzięli pieniądze i zniknęli.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: jbuszta@onet.eu dnia: 2013-09-11 22:27:37 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Ja wykupilam 5 zabiegow w ramach promocji wykorzystalam jeden a potem nagle info ze cos tam padlo we Wrocku ze trzeba czekac potem ze podac konto o zwrot i cisza...wykupilam chyba w marcu z okazji dnia kobiet super ... przylaczam sie do akcji angel13@o2.pl jak trzeba bedzie post zbiorowy czy cos to rowniez jestem chetna
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2013-09-10 11:39:49 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: hej, dopiero trafialm na wasze posty. Ja niestety tez wykupilam pakiet zabiegow w tym salonie. moj e mial: alexandra-ok@go2.pl Prosze o kontak.
Terminowość: Zła
Obsługa reklamacji: brak
Opinia dodana przez: Ola dnia: 2013-09-07 18:00:06 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: W terminie mam rozumieć jako nie ukończenie ważności gruponu?
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Agaaa dnia: 2013-09-05 23:39:37 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wszystkie Panie, które korzystały z GRoupona powinny zgłosić rekalmację. Ja zgłosiłam w terminie i otrzymałam zwrot pieniędzy . pozdrawiam
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: basia dnia: 2013-09-05 14:01:45 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja,niestety,mialam szanse skorzystania z zabiegow wykupionych na Grouponie-pakiet ujedrniajacy/wyszczuplajacy.Koszt (wraz z niezbednymi olejkami,ktore,jak sie okazalo,trzeba dokupic)-ok 1tys zl. Po 6 zabiegu trafilam do szpitala,na cito,z zagrozeniem zycia.Diagnoza:zakrzepowe zapalenie zyl glebokich po zle wykonanym drenazu limfatycznym.Leczenie trwalo rok.Skutki choroby bede odczuwala do konca zycia.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2013-09-04 23:01:53 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam,ja również nie dostałam zwrotu pieniędzy zainwestowanych z zabiegi,pomimo obietnic...aktualnie kontaktu brak. Ktos pisal o zalozeniu sprawy czy jest już cos wiadome na ten temat? Kontakt: zeberek19434@wp.pl
Obsługa reklamacji: BRAK
Opinia dodana przez: zeberek dnia: 2013-08-30 22:28:59 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam. Ja również zapłaciłam za zabieg (Groupon) i jak większość osób nie mam szans na jego wykorzystanie oraz zwrot pieniędzy. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać tą sytuację i odzyskać pieniądze to również bardzo proszę o kontakt: malwina_aniolek@op.pl
Terminowość: Zła
Obsługa reklamacji: BRAK
Opinia dodana przez: malwina dnia: 2013-08-30 11:37:53 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja również jestem pokrzywdzona. Zakupiłam groupon za 299zl i w ogóle go nie wykorzystałam. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Pani z Warszawy odpisała mi, że jest to zupełnie inna firma, jedynie nazwa ta sama? Mój mail: a.antolska@wp.pl
Opinia dodana przez: Agnieszka dnia: 2013-08-30 09:16:26 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Dzien dobry! Tez jestem poszkodowana. Chcialam wejsc na forum na stronie wizaz.pl,ale niestety nie mam dostepu. Prosze o kontakt. anasthes@poczta.onet.pl chetnie dolacze sie do dzialan zbiorowych!
Opinia dodana przez: Gosia dnia: 2013-08-28 11:02:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: zapraszam do dołączenia: http://wizaz.pl/forum/group.php?groupid=1480 będzie okazja do wspólnej dyskusji, zamiast pisania pojedynczych maili :)
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: fatalna
Opinia dodana przez: riliana dnia: 2013-08-21 14:44:26 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja również jestem zainteresowana "zbiorową akcją".Moja sytuacja jest dokładnie taka sama jak wszystkich Pań. Nie jestem typem lidera, ale zdecydowanie przyłącze się do działań. Proszę o kontakt: j_drelichowska@wp.pl
Opinia dodana przez: JD dnia: 2013-08-18 17:29:17 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, ja też jestem okradziona przez Te Panie, prawdopodobnie sa z Legnicy, mój mail cleese1979@o2.pl
Terminowość: Zła
Obsługa reklamacji: brak
Opinia dodana przez: Anna dnia: 2013-08-15 14:42:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Również podaję kontakt do siebie: backslaash@gmail.com
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: mag dnia: 2013-08-14 17:11:06 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Ja rowniez jestem jedna z poszkodowanych, zakupilam karnet, za ktory zaplacilam z gory i z zadnego z zabiegow nie skorzystalam. Jestem wiec za polaczeniem naszych sil, zapewne jest nas o wiele wiecej. Podaje moj mail: anekoper@interia.pl Pozdrawiam
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Aneta dnia: 2013-08-14 12:37:24 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja i moja mama również nie wykorzystałyśmy zabiegów, oczywiście zero kontaktu. Firma prowadzona była w formie spółki cywilnej, w ewidencji działalności gospodarczej przy obu wspólniczkach figuruje ten sam adres prowadzenia d.g., niestety bez adresu zamieszkania praktycznie nie ma możliwości pozwania tych pań do sądu - takimi sprawami zajmuję się na codzień i niestety wiem jak to wygląda w praktyce. Teraz jestem na etapie konsultacji z karnistą czy są tu znamiona przestępstwa, niemniej jednak takie sprawy zgłasza się do prokuratury, a nie na policję. ja zamierzam wysłać wezwanie do zapłaty na adres z ewidencji działalności gospodarczej, może się uda coś odzyskać. Warto połączyć siły! Faktycznie liczba pokrzywdzonych może być spora, tak samo kwota za niewykonane zabiegi. Podaję maila do kontaktu, gdyby ktoś chciał wysłać wezwanie do zapłaty, chętnie udostępnie w najbliższych dniach: rilianka@gmail.com
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: fatalna
Opinia dodana przez: riliana dnia: 2013-08-14 10:27:16 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: będę na urlopie ale czekam na informację w tej sprawie. Nie wiem tylko czy to nie jest postępowanie cywilne... chodzi o to że firma nie wywiązała się z umowy a to nie jest sprawa, którą reguluje kodeks karny. Prawdopodobnie musiałybyśmy założyć sprawę w sądzie cywilnym oraz wpłacić wadium w kwocie 300zł za założenie sprawy, które w przypadku uznaniu przez sąd naszej racji pokryje La beauty clinique. Osoby które zasięgną informacji w komisariacie niech piszą co ustaliły. Tu nie powinnyśmy się kontaktować. Niech ktoś poda maila albo facebooka. Podaję swój profil: https://www.facebook.com/kasia.ko.18?ref=tn_tnmn ale tak jak mówię wyjeżdżam teraz na urlop.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: wkurzona dnia: 2013-08-14 09:13:55 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, ja bardzo chętnie dołączę do złożenia zgłoszenia na policji, tylko jeśli to możliwe to może zorganizujmy to zgłoszenie w godzinach popołudniowych. Ja osobiście pracuję i nie będę w stanie stawić się w środku dnia. Myślę że wiele z nas jest w takiej sytuacji. 20 sierpnia jest jak najbardziej ok, ale czy może to być godzina np. 17?
Opinia dodana przez: Edyta dnia: 2013-08-13 19:54:57 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nazywam się Anna. Za tydzień 20 sierpnia wybieram się na komendę Stare Miasto ul. Trzemeska 12 w sprawie firmy La Beauty Clinique we Wrocławiu. Osoby zainteresowane zapraszam. Będę czekała przed wejściem o godz. 11.
Opinia dodana przez: Anna dnia: 2013-08-13 18:58:23 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jak się nazywała właścicielka? Renata ... a jak nazwisko??
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: nie istnieje
Opinia dodana przez: Wkurzona! dnia: 2013-08-13 17:51:43 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Czy komuś udało się coś zdziałać w tej sprawie? Widzę, że wiele osób jest oszukanych...
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: mag dnia: 2013-08-13 11:29:46 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Kilkakrotnie skorzystałam z usług La Beaute Clinique i byłam zadowolona. Obecnie muszę jednak dodać opinie negatywną. Moja opinia nie byłaby negatywna, gdyby firma w obliczu likwidacji zachowała się przyzwoicie wobec swoich klientów. Wydawało mi się, że tak będzie. Po wiadomości, iż maja awarię i należy czekać na kontakt, czekałam. W końcu napisałam e-mail z pytaniem, czy moje zaplanowane zabiegi będą zrealizowane. Otrzymałam odpowiedź,którą cytuję ponieżej: Szanowna Pani , Z przykrością informujemy,że La Beaute Clinique przy ul.Św.Mikołaja 81 we Wrocławiu zaprzestała świadczenia usług. Na dzień dzisiejszy niestety nie jesteśmy wstanie dokończyć wykupionych w klinice zabiegów.Uprzejmie prosze o przesłanie nam informacji jaki zabieg byl zakupiony lub wpłacona zaliczka Po sprawdzeniu historii Pani wizyt chcielibyśmy dokonać zwrotu pieniędzy za nie wykonane zabiegi. W związku z powyższym, w celu rzetelnego rozliczenia się zwracamy się z prośbą o zwrotnego maila na adres wroclaw@labc.com z podaniem następujących informacji: Imieniem i Nazwiskiem oraz numerem rachunku bankowego oraz pełne dane adresowe celem dokonania na rzecz Pani przelewu zwrotnego. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Z poważaniem zespół La Beaute Clinique (koniec cytatu) Oczywiście, przesłałam potrzebne dane, numer konta, a nawet wyraziłam ubolewanie z powodu likwidacji gabinetu i życzyłam wszystkiego najlepszego. Od tamtej pory CISZA - brak zwrotu zaliczki (200 zł), żadnych wiadomości. Przykre to, bo osoby, z którymi miałam kontakt podczas zabiegów były miłe i solidne....
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2013-08-12 17:48:43 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Także wykupiłam pakiet usług w tym salonie i oczywiście od maja cisza. Trzeba coś z tym zrobić, w końcu to są nasze pieniądze. Bo przecież jakby tak podsumować te kwoty wszystkich oszukanych Klientek to uzbiera się niezła sumka. Czy ktoś próbował w tej sprawie kontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta? Może jest przygotowywany zbiorowy pozew? Jeśli coś wiecie o takiej inicjatywie dajcie znać(tutaj na forum).
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: m. dnia: 2013-08-10 17:58:46 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Słuchajcie Kobietki to jest chyba przestępstwo z art.286 Kodeksu Karnego. W przypadku kiedy na policję zgłosi to jedna z nas nic to nie da. Proponuję połączyć siły jak poprzedniczka i zgłosić to w KP Wrocław Stare Miasto. Co Wy na to?
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: nie istnieje
Opinia dodana przez: Wkurzona! dnia: 2013-08-08 13:40:35 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Powinnismy zglosic sprawe na policji i rowniez wniesc skarge na nich..ewidentnie zostalo popelnione przestepstwo.. kwestia oczywiscie zajecia sie sprawa i zgrania wszystkich poszkodowanych, bo wtedy ma to wiekszy sens.
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Alicja dnia: 2013-08-04 19:24:29 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Mam taki sam kłopot, wykupiłam 6 zabiegów w La Beauty Clinique we Wrocławiu derma roller i zdążyłam skorzystać z 3 i niby coś się u nich stało i mieli oddzwonić do mnie i od maja 2013 cisza, telefonów nie odbierałam, pisałam nawet do Pani Edyty - właścicielki przez FB i zero odpowiedzi! zapłaciłam ponad 1000 zł i 500 zł przepadło:(
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: UNIKAJĄ KONTAKTU
Opinia dodana przez: JK dnia: 2013-07-26 15:24:05 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, mam takie same doświadczenia jak Państwo. od 2 miesięcy mileczenie, a ja wykupiłam pakiet roczny, 5 zabiegów z 12 niewykonane. La Beaute Clinique w innych miastach umywają ręce. numery telefonów są już w ogóle zlikwidowane, na maile brak reakcji, mimo że zapowiedziałam założenie sprawy w sądzie... już sama nie wiem... może jakoś połączymy siły?
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Edyta dnia: 2013-07-23 18:16:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: JA zaplacilam za 5 zabiegow z gory... Wykorzystam jeden i od tamtej pory cisza. Nie wiem co robic. Ma ktos jakis pomysl?
Opinia dodana przez: ada dnia: 2013-07-22 18:04:07 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Niestety mi też zostały zabiegi we Wrocławiu - telefon milczy i gabinet jest zamknięty. Porażka jakaś. Ciekawi mnie czy kiedykolwiek się skontaktują.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: anonim dnia: 2013-07-22 12:19:25 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Dokladnie..znikneli bez sladu. ja tez zaplacilam za 2 zabiegi z gory i chyba sie moge z piniedzmi pozegnac:-(
Opinia dodana przez: dnia: 2013-07-11 15:12:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Salon wysłał sms i zamieścił na swojej www komunikat, ze odwołuje wszystkie zabiegi i należy czekać na kontakt z ich strony i umówienie nowego terminu. Minęły juz prawie 2 miesiące i cisza. Telefony nie odpowiadają. Zapłaciłam za zabieg z góry na Groupon i nie mogę nawet odzyskać pieniędzy.Groupon oczywiście umywa rece. Mówią ze to nie ich sprawa.
Opinia dodana przez: rozczarowana dnia: 2013-07-09 23:23:39 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Polecam ten salon! Bylam na nowym zabiegu infuzji tlenowej i na prawde sa efekty.. Zabieg nie byl tani ale sa super efekty! Ogolnie piekny wystroj mile panie nie mam sie do czego przyczepic.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2013-05-14 18:55:48 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Miałam zabiegi Endermologii na ciało z lipoliza ultradźwiękową wykupiłam parę zabiegów przez grupon a później dokupiłam żeby zrobić serie i jestem bardzo zadowolona,zabieg moze nie należy do przyjemnych ale za to jest bardzo skuteczny,zmniejszył się cellulit i jest bardziej jędrna skora..co do kosmetyczek nie mam zastrzeżeń trochę problem z terminami.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Dorota dnia: 2013-05-09 11:38:40 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Usługa: Oczyszczanie twarzy (groupon za 99 zł) Kosmetyczka nie obchodzi się delikatnie z twarzą, zmywała ją wodą z kranu i przecierała szmatką, że aż bolało. Nie nałożono mi maski algowej, która była w pakiecie. Zamiast tego leżałam około 40min z maską żelową (wielokrotnego użytku) na twarzy. Kosmetyczka podczas mezoterapii wzdychała jakby była znudzona, nie przykładała się do tego. Nakładanie kremu po maseczce to po prostu dwa, trzy razy muśnięcie po policzkach i czole, krem nawet się kleił po godzinie kiedy w końcu dotarłam do domu. Z podróżą też były problemy, twarz miałam bardzo czerwoną od wyciskania wyprysków czy zaskórników, to akurat rozumiem, ale kosmetyczka powinna nałożyć podkład, bo nie było mi przyjemnie wracać w tramwaju z taką masakrą na twarzy. Kosmetyczka nie miała dużego pojęcia o tym, co robi i jak to należy robić. Wracam do mojej poprzedniej kosmetyczki i nie będę już kombinować z grouponami.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: kicurro dnia: 2013-04-26 15:33:25 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Mialam zabieg z Gruponu oczyszczanie,kawitacja i mikrodermabrazje i na nic nie moge narzekac..wszystko przeprowadzone poprawnie!,skorzystam z oferty ponownie;)
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Agnieszka dnia: 2013-04-16 13:50:32 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Nie jestem zwolenniczką pisania takich opini ale w tym przypadku samo ciśnie się na usta Panią NAPRAWDĘ BRAK WIEDZY na temat proponowanych zabiegów Personel jak tylko widzi pacjenta to bardzo nachwalnie usiłuje wcisnąć co tylko stoi na półce Nie jest to tak rzetelny gabinet i profesjonalny gabinet za jaki chce uchodzić Nie polecam
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2013-03-20 23:42:07 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Chciałam ostrzec wszystkie potencjalne klientki tego "nowoczesnego" salonu. Wykupiłam na gruponie pakiet za 99 zł: oczyszczanie manualne, peeling kawitacyjny, mezoterapię bezigłową lub mikrodermabrazję diamentową i maskę algową . Zapowiadało sie pięknie, niestety po wypełnieniu ankiety okazało się,że mam plomby amalgamatowe i Pani nie chciała zrobić mi mezoterapii (podobno dla mojego dobra) pomimo, iż tłumaczyłam że miałam wielokrotnie robioną w innych gabinetach i nic się nie działo. Dalej, no cóż maseczka antybakteryjna, krem i do domu. O masce algowej, która była w pakiecie mogłam zapomnieć.Zwyczajnie zostałam oszukana. Pomijając fakt że Pani co chwilę wychodziła. Zecydowanie nie polecam i odradzam wszystkim - zwykłe naciąganie a szkoda bo byłam gotowa trochę tam zostawić i w siebie zainwestować. Szkoda tylko,że wykupujac grupon nie umieszczono tam informacji o przeciwskazaniach (tak robią porządne firmy). Wiecej nie dam się oszukać. Radze omijać z daleka. Oszukana
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: olewie dnia: 2013-02-15 23:27:22 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: 1-bardzo szczegółowy wywiad - ankieta dot. skóry i nie tylko, na który kosmetyczka nawet nie spojrzała, dziwiąc się w trakcie zabiegu, że szczypie mnie skóra po mleczku do skóry normalnej (mam wrażliwą). 2-zmywanie twarzy (makijażu) przed zabiegiem wodą z kranu nalewaną do małej plastikowej miseczki i szmatką w niej płukaną kilkakrotnie (nie zmienianą). W tej samej wodzie w trakcie masażu twarzy kosmetyczka moczyła sobie ręce, kiedy krem na twarzy wysychał! 3-pokrycie kozetki - jednorazowy podkład - mocno sfatygowany, nie zmieniany po poprzednich klientkach. 4-do gabinetu kilkakrotnie wchodziły inne kosmetyczki - pożyczyć krem, maskę i podyskutować, 5-bardzo nieprzyjemny zapach kremu do masażu-przypominający glicerynowy krem do rąk:( 3 zabiegi mezoterapii bezigłowej a każdy wykonany w różnym czasie od 4 do 15 min i niedokładnie -kosmetyczka skupiła się na prawej stronie, lewą ledwo musnęła -znudzona, niekompetentna, niedokładna i nie dbająca o podstawy higieny!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2012-10-10 19:09:59 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Rowniez wykupilam pakiet zabiegow wyszczuplajacych na Grouponie w cenie 599 zl za 40 zabiegow. Nie spodziewalam sie cudow, uprawiam sport i odpowiednio sie odzywiam. Bardziej zalezalo mi utrzymaniu kondycji skory i godzinny relaks w srodku dnia.Niestety umowienie sie w dogodnym dla siebie terminie jest praktycznie niemozliwe.Zaparkowanie auta w okolicy rowniez. W srodku milo ale o relaksie mozna zapomniec. Panie wykonujace zabieg sa tak natretne w sprzedazy dodatkowych produktow, ze chce sie wyjsc z srodku zabiegu z zelem na udach o watpliwej jakosc!!! O relaksie znowu mozna zapomniec. Odswiezony lokal w drogiej lokalizacji ,z droga nazwa , panie w nienagannych bialych fartuszkach to stanowczo za malo na zagwarantowanie wysokiej jakosci uslug i produktow.Konkurencja w miejscie jest i to nie mala.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Caya dnia: 2012-08-30 14:00:16 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Chcę ostrzec wszystkie potencjalne klientki tego salonu. Korzystałam z pakietu sprzedawanego na Grouponie 599zł za 40 zabiegów wyszczuplających oraz z pakietu depilacji IPL. Straciłam bardzo dużo czasu oraz pieniędzy a efektów nie ma żadnych. O depilacji nie będę się rozpisywać, ponieważ zbiera same negatywne komentarze w sieci. Podpisuję się pod nimi obiema rękami. Seria depilacji nie dała absolutnie nic!!!! A salon gwarantował 90% utarty owłosienia – brednia!!! Zabiegi wyszczuplające jak sama nazwa wskazuje miały wyszczuplić, nic bardziej mylnego. Nie spodziewałam się zejścia o rozmiar niżej, albo utraty kilogramów, ale nawet wygląd skóry nie uległ żadnej zmianie. Nie dość, że na wizyty musiałam się umawiać kwartał wcześniej (!!!) bo nie było wolnych terminów, to jeszcze nie było możliwości umówić się w jakiś sensownych odstępach czasu, chociażby raz na tydzień. Czyli w rezultacie był to jeden zabieg co jakiś czas. Salon przed przystąpieniem do zabiegów poinformował, że pracuje na znanych, markowych, francuskich kosmetykach. I tak było, ale tylko do 3 zabiegu. Reszta z serii 10 zabiegów robiona była jakimś tanim, drogeryjnym mazidłem wywołującym uczulenia. Koszmar! Owszem można było korzystać ponownie z kosmetyków francuskich ale za każdorazową dopłatą, kompletna paranoja. Wchodząc tam zawsze czułam się jak intruz. Panie recepcjonistki oraz kosmetyczki patrzyły na mnie z wyższością. Zabiegi zawsze trwały zaskakująco krótko, więc zupełnie nie rozumiem, dlaczego rezerwowano na nie aż tyle czasu. Ale przynajmniej wyjaśniła się przyczyna permanentnego braku terminów, połowa czasu zarezerwowanego na zabieg jednej klientki to chyba czas na relaks i odpoczynek dla kosmetyczek. NIE POLECAM!!!!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Anna dnia: 2012-08-03 10:41:34 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Prosze uwazac na zabiegi wyszczuplajace-oferta zakupiona na Grouponie za 599zl.Zabiegi daly minimalny efekt wygladzenia skory.Do kazdego zabiegu nalezy dokupic kapsulki w cenie 30zl/zabieg.To wszystko mozna przebolec,ale sposob wykonywania zabiegow-zbyt mocne uzycie glowic przy masazach,siniaki i popekane krwinki na ciele skonczyly sie u mnie zakrzepowym zapaleniem zyl glebokich.Pobyt w szpitalu,ostry dyzur,leczenie ok 6mcy,zwolnienie lekarskie na miesiac-na poczatku i do konca zycia zwracanie uwagi na wszystko,co dotyczyc moze zyl. Powrot do normalnego zycia potrwa dlugo...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2012-07-10 17:28:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wydane 599zl za pakiet zabiegow wyszczuplajaco ujedrniajacych uznaje za wyrzucone w bloto. Po pierwsze nie jest mozliwym w tym salonie umowienie sie na cykl regularnych wizyt a tylko przy takich zabiegi daja efekty. Salon niezmiennie tlumaczy sie brakiem wolnych terminow. Dodatkowo w swojej ofercie Salon gwarantuje uzycie profesjonalnych kosmetykow francuskiej marki do swoich zabiegow. Jest to nieprawda, gdyz po trzecim z dziesieciu wykupionych zabiegow zaczeto smarowac mnie tanim drogeryjnym specyfikiem, po ktorym dostalam uczulenia. NIE POLECAM USLUG TEJ FIRMY a szczegolnie ich ofert z Groupon.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: nyportia dnia: 2012-07-10 07:55:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, Nigdy nie piszę tego rodzaju opinii, ale tym razem muszę. Chcę ostrzec wszystkie potencjalne klientki tego salonu. Wykupiłam na Grouponie zabieg, który nazywał się kompleksowa odnowa twarzy (100 zł, więc nie była to najniższa cena). Przywitała mnie dość wyniosła i mało kompetentna kosmetyczka (stwierdziła stanowczo, że moja cera nie nadaje się do zabiegu mikrodermabrazji, miesiąc temu byłam na takim zabiegu w świetnym salonie, został zrobiony profesjonalnie i delikatnie, efekt jest niesamowity). Zaczęła od peelingu kawitacyjnego (byłam już kilka razy na takim zabiegu, był dość przyjemny a przede wszystkim-bezbolesny)- BOLAŁO jak diabli, nie mogłam się doczekać, kiedy się to skończy. Po tych męczarniach nastąpiły kolejne-oczyszczanie manualne(!), bez żadnego przygotowania skóry, mówiąc krótko-brutalne wyciskanie, łzy ciekły mi po policzkach:( Kiedy powiedziałam,że coś jest nie tak i piecze mnie skóra usłyszałam,że to normalne i zaraz będzie maseczka. Kiedy położyła mi ją na twarz czułam żywy ogień! Piekło niesamowicie. Powiedziałam kategorycznie, żeby zdjęła mi to z twarzy, następnym etapem była mezoterapia bezigłowa, do której musiałam dopłacić (ampułka-20 zł, nie było o tym wcześniej mowy), jedyny przyjemny element tej pomyłki, ale twarz wciąż piekła. Na koniec zwykły krem. Moja twarz była napuchnięta, skóra czerwona, poraniona, przez kilka dni miałam na twarzy strupy!! Wyglądałam jak potwór. Na 'uwagę' zasługuje również postawa kosmetyczki-po prostu się śmiała i nie robiła nic, żeby to załagodzić. Tragedia:( 120 zł wyrzucone w błoto, zjechana cera, wystrój salonu piękny, a usługi na poziomie zerowym. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
Opinia dodana przez: ja28 dnia: 2012-06-24 23:46:25 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją