Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Ruck Zuck. Drzwi, podłogi, panele podłogowe. Strzesak W.

Zawód: stolarka budowlana Stolarz 
Adres: Podkarpackie, 39-200 Dębica Rzeszowska 108a
Telefon: 146827066
Adres e-mail: dommax(małpa)dommax.com.pl
Strona internetowa:
Opis działalności: Słowa kluczowe:

Ocena: 20% pozytywna 1x 4x

Jakość usług: 25% wysoka 1x 1x 3x
Terminowość: 20% bez zastrzeżeń 1x 4x
Ceny usług: 0% niskie 2x 3x
Ilość opinii w serwisie: 5
Ilość odsłon profilu firmy: 1839
Data utworzenia profilu: 01.01.2009
Data ostatniej aktualizacji: 10.10.2010  

Opinie o Ruck Zuck. Drzwi, podłogi, panele podłogowe. Strzesak W.

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam opiszę po krótce moja "przygodę" z firmą ruck zuck Racibórz. Niestety zdecydowałem się na wybór ww firmy do wstawienia drzwi wejściowych jak i wewnętrznych. Co do wejściowych poza tym, że otwory na wkładki są za szeroko na frezowane i przebija przez nie światło powiedział bym, że może być. W sklepie twierdzą, że to norma :) no cuż mogło to dać do myślenia lecz poszliśmy "za ciosem" i kolejnym krokiem było wstawienie drzwi wewnętrznych (całe szczęście tylko w dwóch pomieszczeniach). Efekt ? Tutaj nie da się zamieścić zdjęć lecz jeśli ktoś był by zainteresowany prosze pisać na maila lazarowicz@Pm.me na pewno podeślę, niestety nie mogłem być przy pracach ponieważ w tym czasie byłem w pracy, a na miejscu została moja partnerka która "pilnowała" szpeców. Po powrocie pytam sie, co to ma być ? Dostaje odpowiedź, że Panowie powiedzieli, że przyjadą i to poprawią. Jeszcze tego samego dnia jadę na sklep aby reklamować tą fuszerkę (ps. mam nadzieję, że nauczyliście się już używać tarczy do cięcia, strona od której się zaczyna ma znaczenie..) w sklepie dostaję krótka ale miła odpowiedź, że mam wysłać swoje zdjęcia na ich maila, wysłałem. Mija tydzień, dwa, trzy, cztery, pełny miesiąc i zero odzewu. Decyduje się zadzwonić w środę, pytam jak moja reklamacja? Dostaje odpowiedź, jeszcze dziś do Pana oddzwonimy. Mamy piątek 0 telefonu, więc znów tam jadę, i cóż za zdziwienie gdy miły Pan wyciąga kapownik i szuka wolnego terminu, pytam czy nowe ościeżnice zostały już zrobione, dostaje odpowiedź, że "TAK" (słowo klucz do dalszej historii). Znaleźliśmy dogodny termin dla obu stron, czekam niecierpliwie aż poprawią ta tragedie, po czym przyjeżdża ta sama ekipa, po ponad MIESIĄCU czasu i co robią ? Akrylują mi wszystkie szczeliny, poszarpana okleinę, robię oczy ze zdziwienia, i zaraz po zakończeniu ich prac jadę spowrotem na sklep. I mówię, że akrylować to sobie mogłem sam tego samego dnia gdy zawalili sprawę, dostaję odpowiedź, że rozmawiali z kierownikiem sklepu, który stwierdził, że nawet gdyby zrobili to drugi raz od nowa wyszło by "tak samo" (nazywajmy rzeczy po imieniu zaś by zawalili ładnie mówiąc temat). Podsumowując, moim błędem zaraz po wyborze firmy było zapłacenie całej kwoty zaraz po wstawieniu drzwi wejściowych co udało się prawie dobrze, na zaakrylowanie poszarpanej okleiny czekałem ponad miesiąc (30min roboty, które wykonali i tak w 10 brudząc wszystko dookoła) gdzie domagałem się nowej ościeżnicy, i do końca wierzyłem, że nie lecą w kulki skoro czekam ponad miesiąc. Całe "wypociny" podpieram fotografiami by nie było, że wyssane z palca. Nie zależy mi na rekompensatach, zwrocie pieniążków, bardziej będę zadowolony z faktu, że chociaż część osób jak kilku z moich znajomych wybierze konkurencyjne firmy, które znają się na rzeczy. A co w Internecie to nie zginie. Niestety nie mogę polecić firmy, za jakość wykonania usług, jakość ogólnie materiałów, terminy, kontakt z klientem. Nie ukrywam personaliów nie daje anonimowej oceny, dobrze wiecie gdzie zkasztaniliście sprawę. Do niczego nie namawiam lecz daję przykład ich "pracy" ps. panele po 140zł+ od paczki również macie lichej jakości.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: brak
Opinia dodana przez: Adam dnia: 12.08.2020 18:05:47 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Polecam salon RuckZuck, głównie z uwagi na bogaty asortyment i wykwalifikowaną obsługę- pomoga dobrac odpowiedni rodzaj podłogi do pomieszczenia, przeliczą metraż, tak żeby niczego nie zabrakło, co najwazniejsze sama realizacja (brałem z usługą montażu, bo bardziej się opłacało) sprawna i bez usterek. Listwy zamontowane- nic się nie rozchodzi. Polecam
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Zadowlony klient dnia: 13.02.2020 14:33:11 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Przestrzegam wszystkich przed zakupem w ruckzuck na Malborskiej. W październiku zakupiłam drzwi za około 20 tys zł. Myślałam, duża firma wszystko powinno pójść sprawnie... Dziś mamy koniec lutego, a prace niedokończone. Zero szacunku do klienta. Tysiące telefonów wykonanych do "panów kierowników", którzy obiecywali, że sprawę załatwią dnia następnego i znów od początku- nie oddzwaniają, nie odbierają itp. Ekipy montażowe umawiają się, po czym nie przyjeżdżają bez powiadomienia, telefonu (nadmieniam, że specjalnie brałam urlopy- no bo przecież będą montować drzwi:)). MASAKRA. W dzisiejszych czasach takie sytuacje są nie do pomyślenia. Nie wiem jeszcze jak zakończy się moja przygoda z ruckzuckiem, ale na chwilę obecną szukam innej firmy, która dokończy ich rozgrzebane roboty. Mam już dosyć mieszkania w niedokończonych warunkach. No i kwestia podejścia" panów kierowników" - powinni być skierowani na szkolenie z zakresu "jak traktować klienta" bo ich podejście jest KARY GODNE.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: madzia dnia: 24.02.2017 14:01:09 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Minął 14 tydzień od podpisania umowy z firmą Ruck Zuck (salon przy Malborskiej w Warszawie) a zamówione drzwi nie zostały zamontowane. Żaden z pracowników nie jest w stanie podać nawet przybliżonego terminu montażu. Pieniądze wpłacone a usługa nie wykonana. Szczerze przestrzegam przed zakupami w tej firmie.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Brak jakiejkolwiek obsługi reklamacji - firmy nawet nie stać na kontakt z klientem i słowo "przepraszam".
Opinia dodana przez: Montanaro dnia: 15.11.2015 22:32:52 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: 8 tygodni czekania na drzwi to 'lekka' przesada
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: gales dnia: 10.08.2011 09:59:45 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją