Opinie o Budus-System. Stolarstwo
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Absolutnie odradzam; ta firma to jakaś pomyłka, nie powinno jej być na rynku; pani Śmiejkowska to najgorsza osoba, jaka mogła znaleźć się w sektorze obsługi klienta; nie traktują klienta poważnie, brak kontaktu, wydłużone znacząco terminy realizacji zamówienia itd
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
21.08.2018 13:44:12
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Od miesiąca proszę o przysłanie monterów w sprawie reklamacji zamontowanych drzwi. Oprócz niemiłej obsługi, brudasów-fachowców, nieporadny pan od spraw reklamacji, ktory nie panuje nad podwykonawcami.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
fatalna. Dzwoniłam tam naście razy, dalej bez efektu
Opinia dodana przez:
Seba
dnia:
12.09.2013 23:35:55
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Firma traktuje klienta bardzo źle, trzeba dzwonić kilkanaście razy żeby uzyskać jakąkolwiek informację. Nie można umówić się na spotkanie. Byłem obsługiwany przez p. Marzenę Śmiejkowską która myli zlecenia, klientów i wszystko inne co można pomylić. Kontakt i kultura też pozstawiają wiele do życzenia. Odradzam.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
Mateusz
dnia:
09.08.2012 19:16:44
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Trzykrotnie korzystałem z usług firmy BUDUS Wrocław, oddział przy ul. Ślężnej. Tylko za pierwszym razem (około roku 2005) usługa została wykonana terminowo. Za drugim razem (2011 r.) dostarczono drzwi i ościeżnice niezgodnie z wykonanymi obmiarami co doprowadziło do cięcia ścian (mieszkanie było po remoncie, z tym, że przyznaję, ostatecznie usługa została wykonana dobrze ale kilka tygodni po terminie), za trzecim razem (też 2011 r.), dwa tygodnie po terminie nie mogę się doprosić ukończenia obróbki murarskiej bramy garażowej.
Opinia dodana przez:
dnia:
21.11.2011 08:20:56
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Nie dotrzymują terminów (montaż drzwi przesunął się o miesiąc z powodu błędu handlowca - Pani Edyta G. wciąż zamawiała złe listwy maskujące), oszukują na fakturze (różnica o 74 zł, dla nas to dużo pieniędzy), bardzo trudny kontakt (gdy pytaliśmy o termin zakończenia usługi Pani Edyta bardzo niegrzecznie nas zbyła i odesłała do działu reklamacji, pomimo że jeszcze wtedy powinna była zajmować się naszą sprawą. Wszak to z jej winy termin montażu się przesunął).
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Również zła, zostaliśmy "spławieni".
Opinia dodana przez:
Anna
dnia:
14.04.2011 11:54:27
|