Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Milenium Piotr Młynarczyk

Zawód: artykuły i sprzęt gospodarstwa domowego - naprawa  
Adres: Dolnośląskie, 54-220 Wrocław Brynicka 9
Telefon: 71 356 79 28
Adres e-mail: neftar(małpa)o2.pl
Strona internetowa: http://milenium-agd.pl
NIP:
894-108-10-93
Opis działalności: Już od 12 lat firma AGD Milenium prężnie rozwija się pod nadzorem Piotra Młynarczyka a zajmuje się generalnymi usługami reperacji i dystrybucji sprzętów AGD każdego gatunku. Słowa kluczowe: serwis, naprawa, montaż, sprzedaż, AGD, Wrocław, Wroclaw, pralek, pralki, lodówek, lodówki, zmywarek, kuchenek

Ocena: 14% pozytywna 1x 6x

Jakość usług: 16% wysoka 1x 5x
Terminowość: 16% bez zastrzeżeń 1x 5x
Ceny usług: 0% niskie 1x 4x
Ilość opinii w serwisie: 7
Ilość odsłon profilu firmy: 3100
Data utworzenia profilu: 26.05.2016 23:18:43
Data ostatniej aktualizacji: 26.05.2016 23:18:43 

Opinie o Milenium Piotr Młynarczyk

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Tragedia brak kompetencji i kwalifikacji nieterminowość i granie w h..a. od 3 miesięcy nie może naprawić sprzetu
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: dnia: 23.09.2020 18:09:45 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ten serwis to porażka, oddałem do naprawy płytę indukcyjną uszkodzenie poprzez przepięcie . Naprawa miała trwać do tygodnia a trwała 3 tygodnie O cenach się nie wypowiem bo to masakra. Najgorsze jest to że serwis oszukał mnie na uszkodzone części. Sprawa poszła do ubezpieczalni bo miałem ubezpieczenie na taką okoliczność i wyszło na jaw że to nie są części od mojej płyty tylko nie wiadomo co. Reasumując kasy z ubezpieczalni nie dostane po serwis nie chce oddać mi moich części a za naprawę zapłaciłem krocie choć podejrzewam że była to błachostka. Sprawa trafiła do prawnika. A serwis nie odpowiada. Odradzam !!!!!!!!!!!!!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 11.08.2020 21:21:58 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Od maja 2019 roku proszę o naprawę płyty indukcyjnej firmy Whirlpool, dziś mamy 14 sierpień 2019 r. Nie będę się o nich wypowiadał, bo nawet na to nie zasługują, wypadałoby używać wyłącznie łaciny podwórkowej Ale winę uważam że ponosi firma whirlpool która podpisała z dziadami umowę. Do tej firmy również kilkakrotnie telefonowałem, wysyłałem e-maile - nie odpowiadają, również nierzetelni - nie polecam.
Opinia dodana przez: dnia: 14.08.2019 10:54:20 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: W ramach naprawy gwarancyjnej zgłosiłem uszkodzenie płyty indukcyjnej, serwis, narzucony przez producenta przyjmuje zlecenie i nie wywiązuje się z naprawy. Brak kompetencji i fachowości technika, kilkakrotnie robił zwarcie w instalacji elektrycznej domu potrzebował dwóch wizyt aby stwierdzić uszkodzenie sprzętu. Serwis niby zamawia części, później przekazuje informację producentowi, że niby odstąpiłem od naprawy w ramach gwarancji i tak sprawa ciągnęła się ponad 2 miesiące, oczywiście serwis nie naprawił płyty. Dochodzę teraz swoich praw z rękojmi od sprzedawcy, jednak z nieznanych przyczyn i tu serwis robi wszystko aby naprawa ciągnęła się w nieskończoność. Ponowne stwierdzenie uszkodzenia sprzętu, gdzie o uszkodzeniu był już wpis tegoż serwisu w karcie gwarancyjnej trwał ponad dwa tygodnie. kolejne trzy tygodnie trwa sprowadzanie części gdzie serwis zapewnił sprzedawcę i potrwa to min 5 do 7 dni, więc śmiało stwierdzić można że oszuści na całego. Oczywiście nadal usterka nie usunięta i od prawie 4 miesięcy pozostaję bez możliwości gotowania. Mylę że tym serwisem powinien zainteresować się UOKiK.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: naprawa gwarancyjna
Opinia dodana przez: Mariusz dnia: 20.12.2018 12:27:11 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Fachowiec obejrzał pralkę i stwierdził że zepsuta jest pompa i łożysko, zainkasował wysoką kwotę za dojazd i stwierdził że pralki nie opłaca się naprawiać oraz zaproponował kupno nowej w jego firmie. Po sprowadzeniu fachowca z zupełnie innej firmy pralka została naprawiona uszkodzony był tylko amortyzator. Pralka pierze do dziś pompa i łożysko nie zostały wymienione bo były dobre i działają bez zarzutu , cała naprawa w drugiej firmie kosztowała tyle co przyjazd Pana z serwisu Millenium i wydanie opinii która okazała się błędna.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 05.01.2018 12:24:41 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Super kontakt szybka reakcja serwisu na moje zgłoszenie, koszty naprawy w porównaniu do innych serwisów nie były tak wielki fachowe podejście do klienta.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 03.11.2017 02:17:58 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: To się nie powinno nazywać serwis tylko jak kłamać klienta. Od roku nie usunięta usterka, a jak gwarancja wyszła to stwierdzili, że to nie ich problem i to gwarancji nie obejmuje. ODRADZAM!!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: reklamacja
Opinia dodana przez: xyz dnia: 21.10.2016 13:51:45 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją