Opinie o Wikmar Mariusz Zięba
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Tego serwisu stanowczo nie polecam.
Zaczął mi się zawieszać internet i stwierdziłam, że trzeba komputer zmodernizować, ale zależało mi, żeby to było w starej obudowie. Panu w serwisie kilka razy zaznaczałam, że zależy mi na bardzo dobrym internecie. Po modernizacji komputer działał tak sobie. W innym serwisie dowiedziałam się, że to jest kwestia płyty głównej. Okazało się, że starą płytę, która miała 12 lat pan z Wikmara wymienił na "nową", która ma 10 lat. Poszukałam tej płyty w sklepach internetowych i okazało się, że ta płyta jest wycofana ze sprzedaży. Znalazłam ją jeszcze tylko w jednym sklepie i używane na Allegro. Nie widziałam faktury zakupu części, ale podejrzewam, że w pogoni za zyskiem to było kupione na Allegro. W związku z tym pan z Wikmara zarobił a ja mam komputer,który nadaje się do generalnego remontu.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
Olga
dnia:
30.10.2024 11:12:36
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
jak chcesz słyszeć przez dwa tygodnie dzwoniąc codziennie, będzie jutro .. będzie jutro zrobione , to polecam
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
informatyk
dnia:
17.07.2018 15:48:32
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
W sobotę miałem przygodę z laptopem po prostu zahaczyłem nogą za kabel zasilacza i laptop spadł na podłogę, ekran się rozlał. Zadzwoniłem do firmy i umówiłem się na niedzielę rano, wymienili matrycę w laptopie, nawet nie zawyżyli ceny z tego tytułu, że przecież była niedziela i musieli jechać i otwierać serwis.
Założyli nową matrycę wystawili fakturę VAT i dali rok gwarancji.
Polecam ten serwis i na pewno do niego wrócę w razie potrzeby.
Jakość usług:
Wysoka
Opinia dodana przez:
Jarosław Białek
dnia:
30.04.2015 21:28:18
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Jestem bardzo rozczarowana tym serwisem. Naciąganie kosztów za wymianę zawiasów które na allegro kosztują ok 40 zł chciał 150 zł. Po wymianie dysku w komputerze, stary dysk bez mojej wiedzy i zgody wysłał do Holandii żeby przysłali mu nowy dysk. Oczywiście nowego dysku ani widu ani słychu. Nagminnie nieodbieranie telefonu, rozłączanie połączeń brak kontaktu. Umówiłam się z Panem Mariuszem że przyjedzie do mnie do laptopa w sprawie reklamacji dysku. Oczywiście nie przyjechał i żadnego kontaktu z jego strony. Naprawdę imponujące lekceważenie klienta. Z takim traktowaniem klientów nie zrobi interesu.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Obsługa reklamacji:
Pan Mariusz miał przyjechać do laptopa w sprawie reklamacji ale nie przyjechał i do tego nie odbierał telefonu brak kontaktu.
Opinia dodana przez:
Rozczarowana
dnia:
17.12.2014 21:05:15
|
|
|