Opinie o PLAY P4 Sp. z o.o.
Ogólna opinia:
Neutralna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Nie tylko Play kiwa swoich klientów przez w umowach telefon. NIGDY NIE KUPUJ OD Akwizytora i przez telefon!!!!!!!!!!!!!!!! tylko salon wówczas możesz swoich praw dochodzić w inaczej D.U.P.A!
Jakość usług:
Przecięta
Terminowość:
Niewielkie opóźnienia
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
paweł
dnia:
26.11.2012 20:40:00
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
W celu przedłużenia umowy skorzystałem z oferty zaproponowanej przez konsultanta (wersja z telefonem). Po dwóch dniach dotarł kurier ze sprzętem i dokumentami. W dokumentach wszystko było OK więc aneks podpisałem.
Pierwsze zdziwienie przyszło razem z pierwszym "nowym" rachunkiem: opłata abonamentowa jest o dobre 20zł wyższa niż mam w regulaminie promocji otrzymanym z aneksem do umowy... Nie mówiąc o tym, że dopłata za okres rozliczeniowy, w czasie którego zmieniałem umowę jest wzięta z sufitu...
No spoko. Może ktoś się pomylił czy coś. Zadzwoniłem do Obsługi Klienta i usłyszałem, że nie, tyle powinienem płacić... Złożyłem więc reklamację.
Otrzymałem odpowiedź, że wszystko zostało naliczone poprawnie.
No dobra, złożyłem reklamacje jeszcze raz, załączając skany aneksu i załączonej oferty/regulaminu promocji. I znowu otrzymałem odpowiedź jak wyżej + informację, że podpisując aneks wyraziłem zgodę na regulamin promocji. Tylko, że otrzymany regulamin promocji jest inny niż twierdzi PLAY!
Zadzwoniłem do OK jeszcze raz i nawet konsultant, z którym rozmawiałem przyznał, że w ofercie mam inną kwotę niż jest na rachunku... Zasugerował złożenie odwołania - co też zrobiłem. Ale mam dziwne przeczucie, że odpowiedź nie będzie odbiegała od wcześniejszych...
Podejrzewam, że czeka mnie zgłoszenie się do UKE albo Rzecznika praw konsumenta (swoją drogą, wie ktoś do kogo lepiej się zgłosić?).
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Dwa razy negatywna, odwołanie w toku
Opinia dodana przez:
Norbert
dnia:
11.07.2012 14:12:49
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Witajcie
Kończyła mi się umowa z Play o internet. W stosownym czasie złożyłam wypowiedzenie, dostałam pismo, że jest pozytywnie odstąpiona. Dostałam fakturę na pełną kwotę abonamentu, gdzie w piśmie była informacja, że prześlą mi fakturą korygującą za okres 10 dni. Czekałam 3 miesiące na fakturę, niestety nie otrzymałam:( W między czasie wykonałam 5 telefonów do BOK, prosiłam o kontakt przełożonego, niestety bezskutecznie:( W końcu otrzymałam przedsądowe wezwanie do zapłaty. Nie wiedzieć dlaczego wystawione na całą kwotę abonamentu, a powinno być skorygowane tylko za okres korzystania 10 dni. Dla mnie to są prawdziwi oszuści, którzy nie wiedzą co robią. Pomóżcie gdzie mogę dalej pójść z tą sprawą. Kwota o jaką toczy się gra to 45,37zł???
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
w realizacji
Opinia dodana przez:
Agata
dnia:
04.05.2012 12:54:45
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Sieć PLAY odłączyła w abonamencie darmowe minuty na dwa miesiące i żąda zapłaty za niesłusznie naliczone rozmowy. Twierdzą że to normalne zmiana taryfy bez informowania użytkownika! Omijać sieć PLAY szerokim łukiem
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
parodia
Opinia dodana przez:
pawel
dnia:
29.03.2012 17:19:19
|