Opinie o Luxury House
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
W dniu 21.03.2018 opłaciłam fakture 31 tys. za płytki shiwakashi które miałam dostać w ciągu tygodnia- tak zapewniał prezes Artur Kozłowski.Po opłaceniu faktury na 8 VAT z montażem do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. W sklepie udają , że nic nie wiedza i odsyłaja mnie do prezesa. On z kolei nie odbiera moich telefonów a jezeli zadzwonie z innego to twierdzi , że płytki wyjechały i udaje głupiego ( może taki jest). Sprawę zgłosiłam do Urzędu Skarbowego i Prokuratury. Mam nadzieję , że Pan prezes trafi gdzie jego miejsce. A was potencjalni klienci ostrzegam przed tą firmą, gdyż w każdej chwili może zwinąć działalność
Terminowość:
Zła
Ceny:
Niskie
Obsługa reklamacji:
brak reakcji
Opinia dodana przez:
Iwona Rossa
dnia:
17.05.2018 16:52:11
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Opłaciłem fakturę pro-forma za płytki granitowe.Po opłaceniu faktury nastapił brak możliwości kontaktu z właścicielem zakładu p.Arturem Kozłowskim. W zakładzie odbiera telefon pracownik i udaje , że nic nie wie o zamówieniu
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Ostrzegam przed tą firmą.Jak wpłaciłem pieniądze za zamówienie telefon milczy
Opinia dodana przez:
Mirosław Sosnowski
dnia:
06.04.2018 15:36:12
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Polecam tą firmę, mają ogromny wybór towaru, nawet udało mi się trafić na promocje. Termin realizacji dosyć krotki. Zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie!
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Niskie
Opinia dodana przez:
ja1
dnia:
16.02.2011 11:14:30
|