Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

PHU ASC-PRO S.C. Krzysztof Góral, Roman Kryl

Zawód: naprawa urządzeń Serwisant 
Adres: Dolnośląskie, 51-416 Wrocław ul. Kościerzyńska 1a
Telefon: 71 791 22 12 Kom. 607 674 777 Fax: 71 724 22 03
Adres e-mail: biuro(małpa)asc-pro.pl
Strona internetowa: www.asc-pro.pl
Opis działalności: Karcher Sklep, Karcher Wrocław, urządzenia czyszczące, maszyny sprzątające, urządzenia przemysłowe, myjki karcher, odkurzacze piorące Słowa kluczowe: Karcher Sklep, Karcher Wrocław, urządzenia czyszczące, maszyny sprzątające, urządzenia przemysłowe

Ocena: 28% pozytywna 2x 5x

Jakość usług: 28% wysoka 2x 5x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 1x 4x
Ceny usług: 0% niskie 5x
Ilość opinii w serwisie: 7
Ilość odsłon profilu firmy: 2421
Data utworzenia profilu: 07.12.2010 21:48:10
Data ostatniej aktualizacji: 07.12.2010 21:48:10 

Opinie o PHU ASC-PRO S.C. Krzysztof Góral, Roman Kryl

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie przedstawia ekspertyzy na którą się powołuje. Manipuluje w formularzu reklamacyjnym.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: bardzo zła
Opinia dodana przez: M.Korol dnia: 28.12.2015 20:38:09 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zawsze konkretnie, szybko i uprzejmie. Stały klient jest zapamiętywany i nie musi długo tłumaczyć jakie ma urządzenia i do jakich urządzeń potrzebne są części. Zawsze dostępny towar. Fachowe dworactwo. Gratuluje obsługi!.
Jakość usług: Wysoka
Obsługa reklamacji: Wszystko super:)
Opinia dodana przez: Babel dnia: 21.10.2014 17:09:38 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Od roku firma a raczej serwis sie popsuł nie wiem czym to jest spowodowane ale juz nie zawioze zadnego urzadzenia do nich ....przykre ale prawdziwe
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: M dnia: 22.06.2012 20:50:26 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Tak, byle tylko skasować klienta, a potem papa!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Nie ma reklamacji... Płacisz i tyle!
Opinia dodana przez: NieTu dnia: 21.06.2011 21:31:17 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: wspupracuje z firmą od 2 lat serwisuje pare maszyn zawsze podchodzą do mnie z profesonalizmem , wbrew tych poprzednich opinni polecam
Jakość usług: Wysoka
Opinia dodana przez: mariusz dnia: 13.05.2011 19:20:35 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Tragiczny serwis - rzekomo naprawili mi urządzenie, po czym po jednym dniu znów przestało działać. Oddałam je do nich z powrotem, gdyż zostało źle naprawione lub w ogóle, a oni kazali mi płacić za ponowną naprawę! Nie było możliwości rozmowy na poziomie, ponieważ pan z serwisu jest wyjątkowo arogancki i niekompetentny. Serdecznie odradzam firmę ASC-PRO, bo tacy z nich profesjonaliści, jak ze mnie księżna Monako...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: nie można się doprosić
Opinia dodana przez: K.Z. dnia: 05.04.2011 17:36:24 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ostrzegam przed naprawianiem czegokolwiek w tej firmie. Zaniosłem tam myjkę Karcher, K 2.91 ponieważ podawała bardzo słabe ciśnienie. Tydzień czasu "sprawdzali" myjkę, po czym po moich ponagleniach telefonicznych dostałem odpowiedź, że pęknięta jest pompa, naprawa będzie kosztowna 250 zł i mogę ewentualnie u nich zezłomować myjkę lub odebrać myjkę pokrywając koszty przeglądu 50 zł. Zdziwił mnie fakt, że myjka nadaje się na złom, gdyż urządzenie było prawie nowe i tylko kilkanaście razy wykorzystywane do mycia samochodu! Myślałem, że myjka jest na gwarancji, ale w serwisie poinformowane mnie, że kupione zostało na firmę urządzenie „domowe” i gwarancja nie obowiązuje. W takiej sytuacji zażądałem na piśmie opisu uszkodzenia, bo cała sytuacja wydała się podejrzana. Firma wystawiła dla mnie ekspertyzę, w której napisała, że myjka ma pękniętą pompę i wymiana będzie kosztować 250 zł netto. (Przy czym koszt nowego urządzenia to 350 zł netto) Zapłaciłem za ekspertyzę i w domu rozebrałem urządzenie w obecności osoby, która zna się na rzeczy. Ze zdumieniem nie stwierdziliśmy żadnego pęknięcia, po skręceniu i odpowietrzeniu myjka zaczęła działać poprawnie- jak nowa! Urządzenie działa poprawnie od 4 miesięcy i nie wymaga żadnej naprawy!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Brak reakcji na pismo z kopią ekspertyzy i fakturą
Opinia dodana przez: Paweł, FVAT za ekspertyzę 791/2010 dnia: 07.12.2010 22:12:50 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją