PHU ASC-PRO S.C. Krzysztof Góral, Roman Kryl
Zawód:
naprawa urządzeń Serwisant
Adres:
Dolnośląskie, 51-416 Wrocław ul. Kościerzyńska 1a
Telefon:
71 791 22 12
Kom.
607 674 777
Fax:
71 724 22 03
Adres e-mail:
biuro(małpa)asc-pro.pl
Strona internetowa:
www.asc-pro.pl
Opis działalności:
Karcher Sklep, Karcher Wrocław, urządzenia czyszczące, maszyny sprzątające, urządzenia przemysłowe, myjki karcher, odkurzacze piorące
Słowa kluczowe:
Karcher Sklep, Karcher Wrocław, urządzenia czyszczące, maszyny sprzątające, urządzenia przemysłowe
Ocena:
28% pozytywna
2x
5x
Jakość usług:
28% wysoka
2x
5x
Terminowość:
0% bez zastrzeżeń
1x
4x
Ceny usług:
0% niskie
5x
Ilość opinii w serwisie:
7
Ilość odsłon profilu firmy:
2421
Data utworzenia profilu:
07.12.2010 21:48:10
Data ostatniej aktualizacji:
07.12.2010 21:48:10
Opinie o PHU ASC-PRO S.C. Krzysztof Góral, Roman Kryl
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Nie przedstawia ekspertyzy na którą się powołuje. Manipuluje w formularzu reklamacyjnym.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
bardzo zła
Opinia dodana przez:
M.Korol
dnia:
28.12.2015 20:38:09
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Zawsze konkretnie, szybko i uprzejmie. Stały klient jest zapamiętywany i nie musi długo tłumaczyć jakie ma urządzenia i do jakich urządzeń potrzebne są części. Zawsze dostępny towar. Fachowe dworactwo. Gratuluje obsługi!.
Jakość usług:
Wysoka
Obsługa reklamacji:
Wszystko super:)
Opinia dodana przez:
Babel
dnia:
21.10.2014 17:09:38
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Od roku firma a raczej serwis sie popsuł nie wiem czym to jest spowodowane ale juz nie zawioze zadnego urzadzenia do nich ....przykre ale prawdziwe
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
M
dnia:
22.06.2012 20:50:26
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Tak, byle tylko skasować klienta, a potem papa!
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Nie ma reklamacji... Płacisz i tyle!
Opinia dodana przez:
NieTu
dnia:
21.06.2011 21:31:17
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
wspupracuje z firmą od 2 lat serwisuje pare maszyn zawsze podchodzą do mnie z profesonalizmem , wbrew tych poprzednich opinni polecam
Jakość usług:
Wysoka
Opinia dodana przez:
mariusz
dnia:
13.05.2011 19:20:35
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Tragiczny serwis - rzekomo naprawili mi urządzenie, po czym po jednym dniu znów przestało działać. Oddałam je do nich z powrotem, gdyż zostało źle naprawione lub w ogóle, a oni kazali mi płacić za ponowną naprawę! Nie było możliwości rozmowy na poziomie, ponieważ pan z serwisu jest wyjątkowo arogancki i niekompetentny. Serdecznie odradzam firmę ASC-PRO, bo tacy z nich profesjonaliści, jak ze mnie księżna Monako...
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Niewielkie opóźnienia
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
nie można się doprosić
Opinia dodana przez:
K.Z.
dnia:
05.04.2011 17:36:24
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Ostrzegam przed naprawianiem czegokolwiek w tej firmie. Zaniosłem tam myjkę Karcher, K 2.91 ponieważ podawała bardzo słabe ciśnienie. Tydzień czasu "sprawdzali" myjkę, po czym po moich ponagleniach telefonicznych dostałem odpowiedź, że pęknięta jest pompa, naprawa będzie kosztowna 250 zł i mogę ewentualnie u nich zezłomować myjkę lub odebrać myjkę pokrywając koszty przeglądu 50 zł. Zdziwił mnie fakt, że myjka nadaje się na złom, gdyż urządzenie było prawie nowe i tylko kilkanaście razy wykorzystywane do mycia samochodu! Myślałem, że myjka jest na gwarancji, ale w serwisie poinformowane mnie, że kupione zostało na firmę urządzenie „domowe” i gwarancja nie obowiązuje.
W takiej sytuacji zażądałem na piśmie opisu uszkodzenia, bo cała sytuacja wydała się podejrzana. Firma wystawiła dla mnie ekspertyzę, w której napisała, że myjka ma pękniętą pompę i wymiana będzie kosztować 250 zł netto. (Przy czym koszt nowego urządzenia to 350 zł netto)
Zapłaciłem za ekspertyzę i w domu rozebrałem urządzenie w obecności osoby, która zna się na rzeczy. Ze zdumieniem nie stwierdziliśmy żadnego pęknięcia, po skręceniu i odpowietrzeniu myjka zaczęła działać poprawnie- jak nowa! Urządzenie działa poprawnie od 4 miesięcy i nie wymaga żadnej naprawy!
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Brak reakcji na pismo z kopią ekspertyzy i fakturą
Opinia dodana przez:
Paweł, FVAT za ekspertyzę 791/2010
dnia:
07.12.2010 22:12:50