Opinie o APS Poland
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Firma APS Poland, ma pracownice które chyba słyną z chamstwa i braku kultury. Jestem winien za internet firmie za dwie faktury po 45 zł tj, 90 zł, a Pani która do mnie dzwoniła wymyśliła sobie sumę 345 złotych i narzuciła mi że mam zapłacić te pieniądze do dnia 19.01.2015, a uczyniła to w sposób chamski i ordynarny. Brak kultury i wychowania nie pozwoliło tej Pani nawet wysłuchania tego co ja mam do powiedzenia, tylko z buziom do mnie i straszeniem sprawą w sądzie. Zadeklarowałem, że zapłacę te pieniądze w lutym jak otrzymam rentę, to nie dotarło do Pani tylko nadal mi wysyła jakąś wymyśloną deklarację, że niby ja deklaruje zapłatę na styczeń. Złośliwość chamstwo w tej firmie chyba jest na porządku dziennym, brak kultury. Nikomu nie życzę rozmowy z pracownikami tej firmy, bo pracownice tej firmy pozbawione są całkowitej kultury osobistej. Każdego traktują jak potencjalnego prostaka.
Terminowość:
Zła
Opinia dodana przez:
A.Denisiewicz - Passa-pracownia reklamy
dnia:
15.01.2015 13:47:27
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Natarczywi ludzie, którzy nie rozumieją, co się do nich mówi i próbują wyłudzać pieniądze oczywiście bezprawnie.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
Anilia
dnia:
09.12.2014 16:40:18
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Miałam chwile temu telefon z tej firmy nie wiem kto dzwonił bo się nie przedstawił poprosił o moje dane po czym zaczął równać mnie z ziemia i pytać co chwila :"I jakim jest pani człowiekiem , no jakim? Zastanów się "Nie pamiętam ze przechodziłam z tym człowiekiem na Ty , ale grzecznie słuchałam .I przyszedł moment kiedy powiedział ten ktoś "ale mnie nie interesuje ,ze nie będzie miała pani gdzie mieszkać są lasy mosty" rozłączyłam się I tutaj mam pytanie i ogromna nadzieje,że władze ASP to przeczytają kogo Wy tam zatrudniacie? I to nie chodzi ,że My nie chcemy spłacać bo mamy takie hobby , dzwonicie po co ? Żeby się powyzywać i podnosić swoją niską samoocenę bo tak to wygląda nieludzkie, tragiczne podejście do człowieka. Brak kultury , etyki urzędowej żenująca firma.
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
NIEGODZIWE PODEJŚCIE DO CZŁOWIEKA
Opinia dodana przez:
PONIŻONA
dnia:
03.12.2014 14:09:43
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Pracownicy nie uprzejmi wręcz natarczywi, wysyłają sms codziennie o kontakt, zamiast sami zadzwonic lub wysłać pismo. Brak zrozumienia traktują nas jak zło konieczne. Nie przedstawiają pełnomocnictwa z firmy która im rzekomo zleciła windykację
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
22.08.2014 20:18:55
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
To sie w głowie nie mieści co wyprawia ta firma . Nie wiem dlaczego nie skontaktowano sie najpierw zemną , tylko zadzwonili do mojego sąsiada z prośba o kontakt. Wiadomo, kazdy sie domysli o co chodzi. Dodajeze zalegam z dwoma ratami na 233.02 z odstkami.Byłem dzisiaj u rzecznika praw konsumenta i rzecznik wystosuje do nich pismo,a sąsiad wnosi sprawe o stlking, poniewaz mówi im ze nie życzy sobie zeby dzwonili , a oni robią to dalej . Juz widze ich miny
Opinia dodana przez:
Jacek
dnia:
04.06.2014 21:01:47
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Mam nieprzyjemność rozmawiać z nimi z okazji kredytu w GetinBanku. Osoba dzwoniąca jest agresywna i wulgarna, rozmawiają z tobą jak z niedorozwiniętym, nic z nimi nie można negocjować. Każą podać pesel i miejsce urodzenia, a sami nie chcą się przedstawić z jakiej firmy dzwonią i w jakiej sprawie. Wyuczeni tych samych tekstów, chyba na wszystko maja szablony.
Jakość usług:
Niska
Opinia dodana przez:
Marek
dnia:
08.04.2014 11:06:31
Ogólna opinia:
Neutralna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Nie jestescie lepisi obrazajac wszystkich z tej firmy...
Opinia dodana przez:
dnia:
30.10.2013 23:03:52
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
aps to banda nie wyuczonych gnomów. Nic nie idzie się dowiedzieć wszystko robią z łaski i nie zgodnie z prawem.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
annn
dnia:
02.10.2013 15:52:42
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
WITAM WSZYSTLKICH FIRMA APS POLAND S.A TO JAKIS DRAMAT NIE MUSICIE PANSTWO DYSKUTOWAC DO PUKI ROZMOWY NIE BEDA NAGRYWANE JA NAGRYWAM WSZYSTKIE SAM JUZ DWA RAZY SIE PRZYDALY POLECAM . FIRMA WOGULE ZADNEGO PROFESJONALIZMU BURAKI BEZ OGLADY INFO PANIE I PANOWIE GADAJA WKOLKO TA SAMA REGOLKE BO FIRMY NIE STAC NA SZKOLENIA PRACOWNIKOW .PS NIE WPACAC ZADNYCH PIENIEDZY TEJ FIRMIE TYLKO WIERZYCIELOWI POZDRAWIAM .
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
MAX
dnia:
18.06.2013 08:20:49
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Bardzo nieuprzejma Pani z którą rozmawiałam telefonicznie (dotyczy zaległości w spłacie). Kultura osobista i szacunek do drugiej osoby zostawia dużo do życzenia !
Jakość usług:
Niska
Opinia dodana przez:
J.J.
dnia:
03.04.2013 09:52:11
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
naruszenie dóbr osobistych Klienta, działają jako pełnomocnicy i tylko żadają , brak mozliwości współpracy
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
14.02.2013 10:25:27
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Chyba właściciel nie wiem co robia jego pracownicy ale nie długo sie obudzi ze snu.Jak prokuratura zapuka do drzwi,zobaczymy jaka bedzie miał mine.Pamietajcie zeby każda rozmowe nagrywać i uprzedzać o tym pracowników dzwoniacych do osoby zadłużonej.Taki dowód mże być wykorzystany w waszej sprawie..
Jakość usług:
Niska
Opinia dodana przez:
Darek
dnia:
16.10.2012 11:35:39
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Nie polecam!!! pracownicy bardzo nieuprzejmi, wręcz agresywni, nie pozwalający wypowiedzieć się klientowi tylko nastawieni na atak. Poza tym, co to za forma zawracania się do intresanta pytaniem: czy ma Pani zamiar zapłacić ratę? Tak się skłąda że 10 lat pracowałam w windykacji i wiem jak nalezy rozmawiać w takiej sytuacji z klientem i jakie prawo ma klient. moja sprawa akurat niesłusznie trafiła do tej firmy z uwagi na niedopełnienie obowiązków zleceniodawcy. Z pełną odpowiedzialnością NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!!!
Opinia dodana przez:
Joanna Lewandowska
dnia:
29.10.2011 12:01:21
Ogólna opinia:
Neutralna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Jako potencjalny klient nie skorzystam więcej z usług banku, który przekazał naszą sprawę (dług - kilkanaście złotych o którego istnieniu nie mieliśmy pojęcia - jakieś odsetki) firmie APS Poland.
Po kontakcie telefonicznym z pracownikami APS Poland - ogromy niesmak. Informację o tym, iż od kilku tygodni nie prowadzi się spraw danego banku pomimo tego, iż z APS Poland nadal dochodzą pisma do klientów tego banku z namiarami na kontakt z APS Poland, można przekazać w różny sposób bardziej i mniej kulturalny. Pracownicy infolinii wyjątkowo nieprzyjemni z pewnością opanowali sztukę agresji (w szczególności ton głosu) należałoby popracować jeszcze nad sztuką asertywności i kultury osobistej. Zlecając firmie zewnętrznej część swoich interesów miałabym nadzieję na załatwianie ich na pewnym poziomie przyzwoitości...
Opinia dodana przez:
Ala
dnia:
28.07.2011 11:15:18
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
firma windykacyjna POLECAM dłużnik nie ma szans na unikanie spłaty
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Opinia dodana przez:
dnia:
20.04.2010 09:56:17
|