Opinie o Taparado-Zotex. Usługi budowlane. Układanie kostki brukowej
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Natknęłam się na wcześniejszą opinię przez przypadek, ponieważ ta firma wykonuje teraz usługi budowlane pod inną nazwą. Na szczęście nazwiska nie da się tak łatwo zmienić. W zeszłym roku zaczęłam budowę z tym Panem i zaczął się mój koszmar, wszystko co czytam pokrywa się z moimi doświadczeniami. Prace ciągnęły się miesiącami, bo nie było pracowników (na profilu facebookowym Pan umieszczał posty , że poszukuje ludzi do pracy, najchętniej do przyuczenia !). Brakowało również sprzętu. Materiały najniższej klasy. Nie było żadnego etapu budowy, który nie zostałby zepsuty i nie wymagał poprawy. Pan właściciel uznawał, że to ja się czepiam, a chciałam tylko mieć wszystko zrobione dobrze i zgodnie z podstawami sztuki budowlanej. Komunikacja mocno utrudniona, bo Pan właściciel mimo , że maila podaje i zapewne czyta, to udaje i twierdzi, że nie ma na to czasu. Pan właściciel jest bardzo niemiły i opryskliwy. Zupełnie inaczej prezentuje się przy pierwszym poznaniu, gdy obiecuje najwyższej klasy obsługę. Ale nie dajcie się zwieść jego wątpliwemu urokowi osobistemu. Przestrzegam wszystkich przed współpracą.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
30.06.2018 10:47:32
Ogólna opinia:
Neutralna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Z ust szefa usłyszałam "po nas poprawiać nie trzeba!" Po swoich dotychczasowych, wręcz traumatycznych, doświadczeniach słowa te...uśpiły moją czujność! Przy odbiorze wszystko wyglądało cudnie! Czyściutko, można było się wprowadzać. Podczas eksploatacji już tak ślicznie nie było: połączenie kafli z podłogą drewnianą ukazało różnicę 4mm; siedząc na sedesie-majtło się nogami w powietrzu; umywalka- odpływ wody w ścianie „skoszony” w stosunku do poziomu syfonu; „koniki” z baterii nad wanną zabetonowane (bo ciężka bateria!) –efekt: przy uruchamianiu kurka zwalniającego prysznic bateria „idzie” w górę za dźwignią; po miesiącu płaty farby na suficie tworzą mało dekoracyjną "falbanę". Szef nie dowierzał usterkom. Długo dość trwało aż sam to naocznie potwierdził. Dziś (już po 12 miesiącach!) jego pracownicy kończą obniżenie miski sedesowej a losy dalszych napraw nieznane. Ja już pasuję. Mam dość prowizorek – bo ile razy można sprzątać po jednym remoncie! Czuję się zlekceważona. Niejeden, czytający ten tekst pomyśli : naiwnych nie sieją. Owszem, nie sieją. Jednak od firmy, która dba podobno o dobre imię wymaga się szacunku do klienta!!! Dla mnie brak zaplanowania przez 12 miesięcy wykonania tych poprawek świadczy o braku profesjonalizmu i małej dbałości o klienta detalicznego.
Inwestorze-jeśli zamierzasz korzystać z usług tej firmy-niech nie uśpi Cię rzeczowa rozmowa z szefem i jego urok osobisty! Zarezerwuj sobie wolny czas, przyglądaj się pracom i najważniejsze - zostaw sobie miesiąc czasu do dokonania pełnych płatności. Może ten argument sprawi, że wykonawca będzie bardziej przykładał się do swoich obowiązków bądź ewentualne niedociągnięcia poprawi szybciej. Może.
Jakość usług:
Przecięta
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
TRAGICZNA!!!!
Opinia dodana przez:
dnia:
23.11.2011 18:29:54
|