Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

IMPRO Sp. z o.o.

Zawód: drzwi - sprzedaż, montaż, zabezpieczanie itp.  
Adres: Dolnośląskie, Wrocław Robotnicza 8
Telefon: 717171760
Adres e-mail: info(małpa)impro.com.pl
Strona internetowa: www.impro.com.pl
Opis działalności: Sprzedaż i montaż stolarki drzwiowej i okiennej Słowa kluczowe: drzwi, klamki, okna

Ocena: 23% pozytywna 4x 13x

Jakość usług: 25% wysoka 4x 12x
Terminowość: 23% bez zastrzeżeń 3x 1x 10x
Ceny usług: 16% niskie 2x 3x 10x
Ilość opinii w serwisie: 17
Ilość odsłon profilu firmy: 4939
Data utworzenia profilu: 13.11.2008 20:51:05
Data ostatniej aktualizacji: 13.11.2008 20:51:05 

Opinie o IMPRO Sp. z o.o.

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Niestety moja przygoda z tą "firmą" również nie należała do przyjemnych. Na drzwi czekałam ponad 3 miesiące, dzwonilam do impro po jakiekolwiek informacje, odpowiadano mi że "ustalają" i tak zeszły im 2tyg by ustalić że producent ma zepsutą maszynę. Cała wina za opóźnienia została zrzucona na producenta właśnie, po czym sama wykonalam do niego telefon gdzie dowiedziałam się że obsuwa wynika z terminu złożenia zamówienia przez impro - czekali miesiąc zanim wysłali moje zamówienie! Przy podpisywaniu umowy mówiliśmy że zależy nam na czasie i terminie więc impro było tego swiadome. Nie wiem czy specjalnie działają klientowi na złość? Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniaja, nie potrafią udzielić żadnych informacji. Na wystawie faktury czekałam 3tyg mimo że telefonicznie i mailowo prosiłam i przypomniałam, pani kasia odpisała że umknął jej mail. Gratuluję! Już nie wspomnę że dane na fakturze trzeba było poprawiać kilkukrotnie bo pani kasia nie wie gdzie wysłali drzwi do montażu. Żenada! Wniosek taki że zapłać a my już mamy cię głęboko. Nie polecam!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 01.12.2018 06:52:02 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Porażka. Realizacja zamówienia trwała 5 miesięcy, kontakt zerowy - nie odbierają telefonu, nie odpisują na maila ewentualnie odpisują "odpowiem jak się ogarnę", niesłowni. Efekt końcowy - muszę zamówić stolarza, bo mam "niewymiarowe ściany".
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 26.10.2017 12:42:26 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Partactwo do kwadratu!!! Rok temu kupiliśmy w firmie Impro drzwi, krzywo nawiercone otwory w drzwiach spowodowały wybrzuszenia przy zawiasach i sugestia sprzedawcy że to moze my je uszkodzilismy... Poza tym ekipa ich niewyregulowała, do dzis sami musimy musimy sie męczyć z ich regulowaniem bo ciągle się otwierają. Nie polacam!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Fenek dnia: 05.11.2015 17:06:13 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: pazerna rodzina Pisarskich liczy tylko na kasę jak coś nie tak umywa ręce i mówi że twoja wina.Pan Sebastian bezczelny typ w sumie i pani Kasia i reszta rodzinki nie wiele lepsza naskoczyli na nas bo się pomylili a za ich błędy kazali płacić nam. ZWYKŁE CHAMSTWO !!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: fatalna
Opinia dodana przez: dnia: 05.07.2013 15:12:01 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam! Chciałam serdecznie podziękować ekipie montażowej p. Mariusza z firmy IMPRO Wrocław,a w szczególności p.Arturowi i p.Andrzejowi. W dniu 10 stycznia miałam montaż drzwi i listew wykańczających. Jestem pod wrażeniem fachowości,sumienności i dokładności z jaką wykonali pracę.Z pełną świadomością polecam tę firmę.Pozdrawiam Kaśka
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: nie korzystałam
Opinia dodana przez: madonna2 dnia: 14.01.2013 20:41:15 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Korzystałam z usług firmy na ul. Robotniczej. Obsługa była miła i zainteresowana jedynie w trakcie składania zamówienia. A potem się zaczęło. Sprzedano mi drzwi niezgodne z umową. Prawdopodobnie z wystawy, a nie były za niższą cenę. Gdy nie chciały domknąć się swobodnie, tylko należało nimi trzaskać, doradzono mi, abym sama zajęła się uszczelką wykorzystując (i tu ciekawostka) suszarkę do włosów. Potem w krótkim czasie zepsuła się klamka i ponadto drzwi ciągle samoczynnie domykały się. Liczby telefonów i pism reklamujących nie wspomnę. Po wielu interwencjach pan "fachowiec" przyjeżdżał chyba z 4 razy i ostatecznie stwierdził, że nie potrafi tego zrobić, bo nie wie, jaka jest przyczyna!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Fatalna
Opinia dodana przez: dnia: 27.12.2012 23:10:17 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Rolety zamówione w czerwcu zostały zamontowane w październiku po wielu telefonach z mojej strony. Dzialalosc tej firmy potwierdza regułę, że nie należy płacic przed odebraniem montażu. Uwaga na Jacka Nagodę. Po otrzymaniu pieniędzy kompletnie przestaje się interesowac kientem.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Marcin dnia: 17.10.2011 18:40:18 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: brak osbługi posprzedażowej, zgłoszono reklamację, niestety nikt się nie skontaktował
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: brak kontaktu
Opinia dodana przez: dnia: 01.08.2011 18:41:17 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: W sierpniu zamówiłam drzwi w tej "FIRMIE IMPRO"Wrocław, pracownica, pomyliła się zamawiając niewłaściwe drzwi, po ponownym zamówieniu okazało się, że drzwi są droższe i ja mam dopłacić tę różnicę, na co nie chciałam wyrazić zgody. Efekt był taki, że nie chciano mi aż do grudnia wydać drzwi wewnętrzych do momentu zapłaty tej spornej kwoty, dodatkowo transport drzwi również musiałam zorganizować we własnym zakresie bo inny zapis pojawił się w nowej umowie, na który powoływano się podczas moich kolejnych wizyt. Ludzie uważajcie!!! to nieuczciwi i niekompetentni pracownicy. Ale przykład idzie zawsze od góry, kiedy poprosiłam o rozmowę z właścicielem, pan odparł mi, że On nic z mojej obsługi nie ma, tzn. nie zarabia na mnie więc po co ma się moją sprawą zajmować...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: nie korzystna dla klienta!
Opinia dodana przez: dnia: 07.12.2010 13:51:54 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: W tej chwili mamy opinię rzeczoznawcy wskazanego przez Inspekcję Handlową - opinia oczywiście na naszą korzyść. Firma IMPRO zabrała drzwi do oględzin w fabryce, dostaliśmy identyczną odpowiedź - zamoczyliśmy drzwi i to nasza wina. Skrzydła nie mamy już ponad 2 miesiące!!! Tydzień temu otrzymaliśmy odpowiedź mailem, a na datę ustalenia przywiezienia drzwi czekamy do dziś. Odpowiedź musieliśmy na pracownikach firmy wymusić, przez trzy dni z rzędu pani Katarzyna, która zajmuje się sprawą była non stop zajęta, albo była poza biurem. Oczywiście oddzwonić nie zechciała mimo obietnic jej kolegi, który telefon odebrał. W końcu zacząłem dzwonić do nich co 10 minut, po trzecim telefonie okazało się, że znaleźli dla nas czas... Sprawa toczy się dalej, od tej pory przejęła ją firma prawnicza.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Beznadziejna
Opinia dodana przez: dnia: 20.10.2010 14:28:31 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: W odpowiedzi na zarzuty klienta, chciałem sprostować, że reklamacja zgłoszona przez klienta została niezwłocznie przekazana do gwaranta jakim jest producent Porta w celu jej rozpatrzenia. Producent stwierdził znaczące naruszenia podczas eksploatacji przez klienta jakim było długotrwałe zamoczenie drzwi, w skutek którego napęczniało skrzydło drzwiowe i odeszła okleina. Oprócz tego stwierdzono uszkodzenia przy zawiasach. Jedna sztuka drzwi, którą z wyprzedaży po przecenie zakupił klient w firmie, stały na ekspozycji przez okres ponad 2 lat ( minęła gwarancja - 12miesięcy ) i drzwi nie posiadały żadnych wad w momencie montażu. Były pełnowartościowe. Kreska narysowana pisakiem, nie jest naszym dziełem i nie zgłaszał tego klient podczas odbioru. Klient, który sam spowodował zniszczenie drzwi nie może się pogodzić z tym że odrzucono jego reklamacje i mści się w formie wypisywania negatywnej opinii na temat naszej firmy nie tylko na tej stronie. Sebastian Pisarski Dyrektor handlowy
Jakość usług: Wysoka
Opinia dodana przez: impro dnia: 16.08.2010 16:45:57 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam z całego serca firmę IMPRO oraz drzwi, które sprzedają!!! Mam całą listę zarzutów skierowanym pod adresem IMPRO z Wrocławia, znajdującego się przy ulicy Gwieździstej. Kupiłem od nich 3 pary drzwi, z czego na jednych pojawiła się fałda (okleina zaczyna odchodzić) od góry do dołu skrzydła, a w drugich pojawiły się bąble - wyraźnie widać, że drzwi były źle zabezpieczone podczas produkcji. Drzwi numer jeden - wyraźnie widać bąble: http://img576.imageshack.us/img576/5587/dsc05549w450.jpg Drzwi numer dwa - pojawiła się podłużna fałda, teraz podobna jest także na drugiej stronie skrzydła: http://img267.imageshack.us/img267/4541/dsc05546w450.jpg Zarzut numer 1 - kłamstwo: Gdy przyszedłem zareklamować obie pary drzwi, jednej z nich nie przyjęto ze względu na to, że były kupione z ekspozycji. Według polskiego prawa każdy towar można reklamować przez dwa lata od zakupu, niezależnie czy się ma, czy nie ma karty gwarancyjnej. Dowiedziałem się tego dopiero od rzecznika praw konsumenta. Podczas drugiej wizyty, gdy przedstawiłem odpowiedź państwowej instytucji reklamację łaskawie przyjęto. Zarzut numer 2 - brak poszanowania mienia: Drugie drzwi, które przyjęto do reklamacji wróciły z odmową, jako że wady "nie zauważono". Do tego przyjechały umazane flamastrem niezmywalnym. Gdy zadzwoniłem, aby zażądać usunięcia powstałej szkody nikt nie odebrał, a na maila nie odpisano. Znamię nie schodzi ani wodą, ani octem. Na zdjęciu nowo powstała szkoda. http://img836.imageshack.us/img836/9168/improodradzam.jpg Zarzut numer 3 - beznadziejna obsługa klienta: Drzwi, które wróciły z oględzin zostały przywiezione przez pracownika, który nie zajmuje się drzwiami! Gdy poprosiłem go o pomoc w zamontowaniu skrzydła powiedział mi, że on się na tym nie zna i tego nie zrobi, a jak chcę to mogę zadzwonić na centralę i złożyć zażalenie... I poszedł. Zarzut numer 4 - beznadziejna obsługa pogwarancyjna Drugie drzwi, te bez karty gwarancyjnej, nawet nie zostały zabrane z domu po przyjęciu zgłoszenia gwarancyjnego. Oględziny zrobiono na podstawie moich dwóch zdjęć. Zamiast zabrać skrzydło, obejrzeć je i wydać profesjonalną opinię napisali na szybko, że zamoczyłem drzwi i dlatego powstały bąble. Mieszkam na 5 piętrze w bloku, remont mieszkania był 2 lata temu, wszystko jest suche i zadbane, nie ma możliwości zamoczenia. Drzwi zostały zamontowane przez pracowników firmy IMPRO i wisiały tam od samego początku. W tej chwili sprawa trafiła do Inspekcji Handlowej. Do tej pory nie ma żadnych efektów ich pracy, tak więc prawdopodobnie sprawa skończy się w sądzie. Jeśli masz zamiar kupić drzwi to NIE KUPUJ PORTA i w życiu NIE IDŹ DO IMPRO!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Nie ma czegoś takiego u nich...
Opinia dodana przez: Michał dnia: 19.07.2010 20:07:23 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Pobierają za pomiar 50 zł.!!! 1.000 zł. za montaż!!! Nie polecam.Inne firmy montują za 350 zł., i nie płaci się za pomiar. Ceny za drzwi nie są cenami końcowymi. Wszystko trzeba doliczać. Jest to mylące dla klienta. Nie kupię u nich nic, właśnie za takie podejście do klienta.
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: BB dnia: 24.09.2009 15:11:47 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Największy salon drzwi we Wrocławiu. Bardzo duży wybór drzwi i fachowa obsługa. Zanim sie zdecydowałam odwiedziłam pare innych firm i muszę przyznać że obsługa najlepsza była w Impro. Dostałam tez duży rabat :) Montażyści wspanili. Młodzi chłopcy sprawnie wszystko zamontowali . Byłam pod wrażeniem. Bardzo polecam!
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: Nie musiałam nic reklamować .
Opinia dodana przez: AniaKąkol dnia: 16.03.2009 11:16:37 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Impro.Jezeli chodzi o monterów to naprawde najwyższa klasa. Kupowałam u nich drzwi do całego domu i podłoge.Mogę powiedziedzieć że wiele firm robiło u mnie różne rzezcy ale życzyłabym sobie więcej takich z podejściem do klienta takim jek Impro.
Jakość usług: Wysoka
Obsługa reklamacji: Reklamacji nie było
Opinia dodana przez: Ilona dnia: 15.03.2009 17:27:22 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Krótko mówiąc najpierw nam zapłać a potem my ci może ewentualnie coś zamontujemy albo i nie. Przywieźli drzwi na montaż któr były krzywe i ekipa montażowa stwierdziła, że nie kwalifikują się do zamontowania. Od tego czasu mijają 3 miesiące, żadnego kontaktu z ich strony, jak się do nich dzwoni to nie wiedzą kiedy będą coś wiedzieć, wszystkiemu jest winien producent. Beznadzieja
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: beznadziejna
Opinia dodana przez: "zadowolony klient" dnia: 15.12.2008 14:28:36 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Niestety miałem wątpliwą przyjemność korzystania z usług firmy IMPRO. Dawno nie spotkałem się z tak nierzetelnymi ludźmi. Właściciel i jego syn traktują klientów jak zło konieczne. Zero szacunku, opryskliwość i robienie z klienta wariata jest na porządku dziennym. Pierwszy zgrzyt nastąpił po tym, jak okazało się po miesiącu od wpłacenia zaliczki i podpisania umowy,że sie pomylili w wycenie na moją niekorzyść. Aby nie stracić zaliczki musiałem dopłacić sporą kwotę. Potem okazało się,że zła wycena spowodowała błędne złożenie zamówienia u producenta. Po 2 miesiącach przyweiźli mi drzwi do domu, po czym okazało się, że nie wszystkie są zgodne z moim zamówieniem. Nawet klamki były dane tańsze, niż te z umowy. Nie przyznali sie do błędu, musiałem tracić czas, jeździć do nich osobiście i składać reklamację. Oczywiście winę zrzucili na producenta, co było żenującym kłamstwem. Po kilku telefonach raczyli poinformować, kiedy będą brakujące drzwi. Czekałem dodatkowo ok. miesiąca...Talent montażystów też pozostawiał wiele do rzyczenia, tym bardziej, że drzwi nie były byle jakie i montowane w oborze. Na koniec współpracy nie usłyszałem nawet jedengo słowa skruchy, czy przeprosin za tyle nieporozumień. Najgorsze jest to, że IMPRO formuuje umowę na niekorzyść klienta. Trzeba zapłacić całą kwotę z góry, nawet za montaż!!! Ostrzegam przed pochopnym podpisywaniem umowy!!! ODRADZAM współprace z ta firmą. Szkoda nerwów...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: oporna
Opinia dodana przez: Anonim dnia: 13.11.2008 15:01:49 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją