Opinie o Kameleon. Salon fryzjerski
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Raz bylam i nigdy więcej.
Jakość usług:
Niska
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
dnia:
11.11.2014 19:19:19
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Zgadzam się całkowicie z negatywną opinia o salonie i o samej właścicielce. Byłam tam w styczniu tego roku. Zapisałam się do samej właścicielki chciałam żeby wyrównała mi włosy po po poprzednim ścięciu,notabene przez jej pracownicę. Oczywiście zauważyła sama,że są krzywo ścięte. Ale gdy jej powiedziałam kto mnie ścinał to diametralnie zmieniła stanowisko i powiedział, że na mokro są równe. Więc jej powiedziałam, ze z mokrymi włosami nikt po ulicach nie chodzi. Ścięła całkiem nie źle ale na kolejna wizytę już mnie nie przyjęła,ubaw.
Jakość usług:
Przecięta
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
Ja:)
dnia:
17.04.2014 13:59:56
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
kategorycznie odradzam KAMELEONA W BIAłYMSTOKU! przyszłam do salonu z włosami pomalowanymi techniką Ombre. Chciałam je rozjaśnić na całości, więc zaproponowano balejaż. Po wątpliwościach jak to wyjdzie, fryzjer obiecał, że zrobi tak że będzie bardzo dobrze. Niestety, wyszły okropne, centymetrowe paski (mimo, że zaznaczałam, że takiego efektu na pewno NIE CHCĘ), z nierównomiernie rozłożonym kolorem: przy przedziałku mocny blond, w środku brąz, a na końcach znowu blond! poza tym z jednej strony głowy wyszły bardzo jasne pasma, z drugiej prawie nie rozjaśnione! Ogólnie koloryzacja w plamy. Poszłam z reklamacją do salonu, gdzie robiłam włosy. Osoby, która zajmowała się włosami, nie było. Po opisaniu sytuacji, nikt nie był zainteresowany obejrzeniem włosów (!), stałam przy ladzie do rejestracji i tłumaczyłam kobiecie co jest nie tak. Stwierdziła, że skoro nie ma Pani Agnieszki, która wykonywała usługę, nic nie może na moją krytykę poradzić. Jedynie może Pani Agnieszka poprawić. Odmówiłam, ponieważ już raz dostałam próbkę umiejętności owej osoby. Więc wysłano mnie do właścicielki salonów Kameleon, a tam to samo. Stałam w recepcji, nikt sam z siebie nie chciał obejrzeć włosów, po moim uporczywym pokazywaniu gdzie są źle pomalowane pasma, po pokazaniu blond gniazda na czubku głowy (Tak, tak :))właścicielka z łaską wzięła mnie na fotel, nie obejrzała nic dokładnie stwierdziła że wg niej jest dobrze. Komedia, kazano mi pisać reklamację do właściciela hehe Jasno powiedziałam, że to nic nie zmieni, bo pieniądze zapłaciłam, włosy są całe do poprawy i nie interesuje mnie takie rozwiązanie sprawy. Nic to nie dało, zapłaciłam 200 zł, włosy są w ciapki, a Ty kliencie bujaj się jak wg Ciebie jest źle! Taka postawa i właścicielki i osób, które tam pracują jest żenująca. Wszyscy byli oburzeni, że ktoś śmiał stwierdzić błąd. Co więcej właścicielka stwierdziła, że to dobrze wyszło, że jest tak pomalowane w plamy, że tak po koloryzacji ombre wychodzi. Rozumiem, świetnie, ale czy to czasem nie powinien być interes fryzjera, żeby zrobił to tak, żeby kolor miał ręce i nogi? Klient nie jest specjalistą ani od ścięcia, ani od koloryzacji. Po to idziemy do salonu. Odradzam, chamska reakcja na błąd fryzjera, i robienie z klientki wariata, wmawianie że nierównomierna koloryzacja jest prawidłowa.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
klientka kameleona
dnia:
05.02.2013 20:06:34
|
|
|