Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Auto Serwis Loma s.c. Katarzyna Lomak

Zawód: samochody - mechanika pojazdowa  
Adres: Mazowieckie, 02-791 Warszawa Braci Wagów 13
Telefon: 516552882
Adres e-mail: reklama(małpa)autoserwisloma.pl
Strona internetowa: autoserwisloma.pl
NIP:
9512506871
Opis działalności: Auto Serwis LOMA, znajdujący się na Ursynowie, podejmuje się dla Państwa wszystkich, nawet najbardziej nietypowych zajęć w zakresie mechaniki samochodowej. Słowa kluczowe: auto serwis ursynów, mechanika pojazdowa ursynów, geometria zawieszenia ursynów, klimatyzacja samochodowa ursynów, wymiana opon ursynów

Ocena: 0% pozytywna 1x

Jakość usług: 0% wysoka 1x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 1x
Ceny usług: Brak opinii
Ilość opinii w serwisie: 1
Ilość odsłon profilu firmy: 705
Data utworzenia profilu: 12.03.2021 16:37:59
Data ostatniej aktualizacji: 12.03.2021 16:37:59 

Opinie o Auto Serwis Loma s.c. Katarzyna Lomak

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Do warsztatu LOMA (ul. Braci Wagów 13 w W-wie) oddałem samochód m.in. w celu naprawy czujników parkowania i świateł cofania. Otrzymałem informację, że usterki zostały usunięte. Na dowodzie zapłaty była pozycja Diagnotyka + naprawa czujników parkowania. W dniu odbioru samochodu stwierdziłem, że światła cofania tylko tylnie czujniki parkowania działają natomiast przednie - nie - i zachowywały się dokładnie jak przed naprawą (sporadycznie błędne sygnały bez przeszkody w polu widzenia czujnika i nie wykrywanie przeszkód - co zademonstrowałem pracownikowi Warsztatu. Zwróciłem się do Warsztatu z reklamacją naprawy, na co dostałem informację, że u nich czujniki działały i że jedyną opcją dostępną dla mnie jest zlecenie nowej odpłatnej diagnostyki z teminem za 10 dni. Zakład który na swojej stronie internetowej szczyci się udzielaniem gwarancji na swoje usługi postąpił w ten sposób wykazując całkowity brak odpowiedzialności za niewłaściwą naprawę i zademonstrował swoje niskie standardy obsługi klienta, dając również jasno do zrozumienia, że nie musi mnie wogóle obsługiwać. Tak wygląda gwarantowanie usług w tym zakładzie i jakość wykonywanych napraw. Oczywiście nie chcę uogólniać, opisuję tylko mój przypadek.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Andrzej Szymański dnia: 28.05.2022 11:43:32 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją