Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Stol - art Jerzy Nawrocki

Zawód: stolarka budowlana Stolarz 
Adres: Wielkopolskie, 62-030 Luboń Fabryczna 49
Telefon: 061 81 30 646 Kom. 502 390 846
Adres e-mail: stol.art(małpa)vp.pl
Strona internetowa: http://www.stolart.pl.tl
Opis działalności: Stolarz Słowa kluczowe: Stolarstwo

Ocena: 16% pozytywna 1x 5x

Jakość usług: 16% wysoka 1x 5x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 3x 3x
Ceny usług: 0% niskie 1x 5x
Ilość opinii w serwisie: 6
Ilość odsłon profilu firmy: 4643
Data utworzenia profilu: 14.05.2011 10:37:22
Data ostatniej aktualizacji: 14.05.2011 10:37:22 

Opinie o Stol - art Jerzy Nawrocki

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, zgadzam się z poprzednikami. To co wyczynia Pan Jerzy jest naprawdę żenującej jakości. Meble są wykonane niestarannie, po najmniejszej linii oporu, a przede wszystkim po najniższych kosztach. Wykonywali nam Państwo Stol-Art kuchnie, w której mogłabym godzinami wyliczać błędy, oszczędności w materiale, niechlujstwo. I tutaj nawet Pan Jerzy nie nadrabia swoim urokiem gdyż przemawia przez niego jedynie oszczędność do przesady. Klient jest męczarnią i udręką dla Pana Jerzego i nie wiadomo czego chce. Pomijam ogromny bałagan, który panowie po sobie zostawili. Również szczerze odradzam, gdyz jest drogo obsługa na tragicznym poziomie a realizacja pozostawia wiele do życzenia- zdecydowanie nie za tą cenę.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Tragedia
Opinia dodana przez: Mia dnia: 04.01.2016 17:33:22 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jeśli ktoś ma ochotę na drogę przez mękę – to gorąco polecam. My czujemy się oszukani, jeśli zatem ktoś chce uniknąć problemów – lepiej omijać firmę z daleka. Można ją opisać w kilku słowach: - przede wszystkim niesłowność: p. Jerzy jakże często w rozmowach powołuje się na umowę. Jednak sam nie dotrzymuje ani warunków tejże umowy, ani dodatkowo poczynionych uzgodnień ustnych – które to wynikają z uprzedniego niedotrzymania warunków umowy. Zdanie zmienia w zależności od tego jak zawieje wiatr. Oczywiście według swojej wygody. Ponadto umowa to po prostu bazgroły „napisane” na kartce wyrwanej z zeszytu. Bez tłumacza – nie podchodź. Dodatkowo w trakcie realizacji prac okazuje się, że firma stosuje swoje autorskie i sobie tylko znane procedury. Podczas podpisywania umowy nie wspomina się o tym słowem. Stol-art powołuje się na te procedury w zależności – a jakże - od swoich potrzeb. Na przykład, zgodnie z tymi tak zwanymi procedurami, przed ostatecznym wykończeniem mebla należy zapłacić całkowity jego koszt. Bez tego mebel nie będzie wykończony. Dla przykładu stół będzie bez nóg. Ale odbioru mebla należy dokonać odpowiednio wcześniej. Paranoja? Nie, to świat stol-artu. - brak terminowości: mebel nie jest wykonany w uzgodnionym umową terminie. Jednak w dobie rozwiniętej komunikacji elektronicznej problemem jest poinformowanie klienta o tym fakcie. W kolejnych 4 miesiącach mebel nadal nie jest gotowy i nadal brak jakiejkolwiek informacji. Ale przecież to klient ma się dopytywać na jakim etapie są prace. To klient ma się kontaktować i pytać o powody opóźnień. Tak funkcjonuje świat według stol-art. - brak elastyczności: nie istnieje coś takiego jak ukłon w stronę klienta. Najważniejsze, że zaliczka została skasowana, „to ja jako wykonawca wymagam od klienta – przecież są procedury”, - niechlujstwo – odbioru mebla wykonanego na miarę należy dokonać w warsztacie. To oczywiste kuriozum. Niestety podczas tak zwanego „odbioru” mebel był brudny, niestarannie wykonany i przede wszystkim niewykończony. To jak dokonać tego odbioru? Jak odebrać przykładowy stół: brudny, obrypany i bez nóg? W świecie według stol-artu jednak można, a nawet trzeba. - brak profesjonalizmu – we wcześniejszych opiniach pojawiają się określenia „prawie stolarz” i „pseudostolarz. Nie można się z nimi bardziej zgodzić. Tak zwany fachowiec zapomniał (albo może zrobił to celowo?) uwzględnić kilku wymiarów i podczas tak zwanego odbioru domagał się wskazania dokładnych miejsc w meblu w których mają pojawić się tzw. otwory eksploatacyjne. Czyli „fachowiec” może zapomnieć o uwzględnieniu takich otworów, ale klient musi znać wymiary wszystkich sprzętów domowych na pamięć i na zawołanie „fachowca” dokładnie wskazać miejsca, w których mają zostać dokonane prace wykończeniowe. I tu pojawiają się wielkie pretensje, że klient nie potrafi takich miejsc wskazać na zawołanie! No tak, świat stol-artu. - drożyzna – niestety nie sprawdziliśmy innych firm. A jak się okazało, zamówiony mebel można było nabyć znacznie taniej. Do tego propozycja aby stol-art zrealizował transport: za przewóz na odległość 2,6 km (słownie: dwa kilometry i 600 m) zażyczono sobie 30 pln. Nigdzie na świecie taksówki nie są tak drogie. Oczywiście płatne z góry przy odbiorze mebla w warsztacie. Opisany wyżej stół bez nóg to tylko przykład. Zamówiliśmy inny mebel. Ale przytoczony przykład w pełnie oddaje nasze odczucia. Firmę stol-art zdecydowanie odradzam. Lepiej poszukać fachowców, ale prawdziwych fachowców.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 14.10.2015 17:37:15 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, zgadzam się z poprzednimi wpisami o ocenami negatywnymi. Pan Jerzy pomimo, że jest miłym człowiekiem fachowcem jest raczej kiepskim i zmęczonym już swoją pracą.To że coś jest "upierdliwe" słyszeliśmy począwszy od projektu po realizacje i poprawki. Zacznę może jednak od początku: bardzo słaba jakość materiałów, stosowane zawiasy są marnej jakości, szafki się opuszczają, dużo krzywizn i niestaranność przy realizacji i montażu. Byle szybko i mieć z głowy. Panowie robią straszny bałagan podczas montażu, szczytem było pozostawienie wiór i zrzynek pod meblami, które Panowie zasłonili montując na cały ten bałagan cokoły!!!! Popisane meble ołówkiem, którego nie szło niczym zmyć, brak zaślepek na śrubach, brak gumek wyciszających domykanie szafek. Uszkodzone blaty podczas montażu... Dużo by jeszcze opisywać, jednym słowem ogromnie się zawiedliśmy i słono zapłaciliśmy za te meble, które inny stolarz poprawiał!!! Zdecydowanie nie polecam!!!!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 31.03.2015 12:17:19 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, wszystkich którzy maja zamiar skorzystać z usług prawie stolarza :) dobrze trafili :):):) Pan Nawrocki nie za bardzo ma pojecie o meblach na wymiar , blat krzywy obrzeża kiepsko obrobione, chyba piła do kitu , nie płaćcie przed montażem bo nie wiadomo za co sie zapłaci jak sam pseudo stolarz mówi cholernie upierdliwe jest dla niego wszystko . NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM - UCIEKAJCIE pozdrawiam i życzę szczęścia w poszukiwaniu fachowców
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 04.03.2014 14:24:01 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Kuchnia do mieszkania. Idealne rozwiązanie jak ktoś szuka kogoś kto by mógł doradzić. Panowie z terminem trochę się spóźnili ale warto było. Jestem zadowolona
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: do teraz
Opinia dodana przez: Zofia dnia: 06.01.2014 01:36:53 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ostatnio słyszałam dobry kawał o pseudokibicach i pseudopiłkarzach... takimi usługami może zaszczycić się Pan Nawrocki -pseudostolarz. Do rzeczy: od początku współpraca układała się nie najlepiej, wymiary szanowny fachowiec pobrał złe, nie potrafił przyznać się do pomyłek. Nieterminowy i naciągał na dodatkowe koszty,( nie wspominając, że przez jego złe pomiary blatów, trzeba było dodatkowo wzywać płytkarza) gdyby nie fakt, że jestem osobą, która nie da sobie w kasze dmuchać, pewnie jeszcze makaron na uszy by ponawijał. Obsługa w trakcie montażu- też pozostawia dużo do życzeń, ponieważ nikt nie chciałby żeby wszystkie odpady łącznie z deskami zostały pod cokołami, prawda? istny szok przeżyłam, jak dnia następnego odsunęliśmy cokoły i zobaczyliśmy co się tam znajduję. Dodam, że sprzęt agd do podłączenia, który miał zostać podłączony przez elektryka, został zabudowany, tzn. radź sobie Polaku sam... jakość piły, którą szanowny Pan używa też pozostawia wiele do życzenia, ponieważ prace przy składaniu mebli zostały zakończone po 22.00 dopiero dnia następnego można było zobaczyć jak meble wyglądają, tzn. brzegi mebli w miejscach widocznych były postrzępione..dopiero po interwencji mężczyzny: pana prawnika - szanowny Pan przyjechał na poprawki ( których tak czy siak nie był w stanie wyeliminować. Skasował za uchwyty, które sama sobie załatwiłam, a dlatego, że nie umie mierzyć: wymiary jednej z szafek były inne niż reszta, dlatego 1 szafka jest bez uchwytów do dnia dzisiejszego.Dodatkowo, jeśli ktoś się zdecyduje, może być pewien że Pan Nawrocki zadzwoni i poprosi do siebie do garażu,żeby klient zrobił odbiór techniczny i zapłacił mu za całość:)). Generalnie nie polecam, nie chce mieć z tym Panem nic wspólnego. Cyrk na kółkach, jeśli ktoś chce szopki przy robieniu kuchni to tak, zapraszam do tego własnie Pana
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 14.05.2011 10:56:55 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją