Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

PINGWIN Andrzej Kuprasz

Zawód: naprawa urządzeń Serwisant 
Adres: Mazowieckie, Warszawa Conrada 13
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
Opis działalności: Naprawa sprzętu AGD Słowa kluczowe:

Ocena: 0% pozytywna 1x

Jakość usług: 0% wysoka 1x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 1x
Ceny usług: 0% niskie 1x
Ilość opinii w serwisie: 1
Ilość odsłon profilu firmy: 1530
Data utworzenia profilu: 10.09.2013 09:35:38
Data ostatniej aktualizacji: 10.09.2013 09:35:38 

Opinie o PINGWIN Andrzej Kuprasz

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Pan Andrzej Kuprasz po przeczyszczeniu palnika gazowego i stwierdzeniu ze się zapala, zainkasował 100 zł i oddalił sie mimo moich próśb o dokładne sprawdzenie, czy gaz nie gaśnie po postawieniu garnka, co właśnie było powodem wezwania. Po telefonie z prośbą o powrót i dokończenie naprawy (gaz gasł jak przedtem) poprosił o telefon ode mnie za tydzień i od tej pory powtarzał to samo przy kolejnych telefonach - przez ponad miesiąc. Przez ponad miesiąc naciągał mnie na kolejne telefony za tydzień obiecując dokończyć naprawę. Ostatecznie na moje wyraźne i stanowcze życzenie kontaktu z JEGO strony obiecał że oczywiście zadzwoni i przyjdzie w ciągu tygodnia i.. skończyło się jak zwykle Mam więc pełne prawo by tu stwierdzić, że zostałam przez niego po prostu oszukana i finansowo jako klient i wielokrotnie jako człowiek. Reasumując: nie radzę korzystać z "usług" tego Pana - a jesli juz ktoś sie zdecyduje, absolutnie nie płacic dopóki fakt naprawy nie zostanie dokladnie sprawdzony przez was osobiście - nawet jesli wymaga to długiego czasu sprawdzania, np pełnego cyklu prania. I koniecznie zażądac rachunku/faktury ! za usługę. Inaczej go nie otrzymacie (tak jak ja) i nie będziecie mieli żadnego dowodu dokonywania "naprawy". Swoją droga ciekawe co na praktyki napraw na czarno przez zarejestrowana firmę p. Andrzeja powiedziałby Urząd Skarbowy??
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: agdo57 dnia: 10.09.2013 09:47:44 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją